Beoordeeld op 21 december 2017

We zijn begin november voor 10 dagen naar de Algarve geweest en het was zalig!! Vila Senhora di Rocha is een mooi domein met veel groen. Eerlijk gezegd zouden we er niet graag in de zomer naartoe gaan wegens te druk en te warm en...
Maar in het najaar was het super. Nog warm ('s middags temperaturen tot 40 graden op ons terras. En ok, de bedden zijn wat hard en met de trappen naar het strand verbrand je behoorlijk wat calorieën (joepie) maar wat betekent dat allemaal. De omgeving is prachtig, we hebben lekkere restaurantjes ontdekt, heerlijke vis gegeten trouwens, je hebt wel een wagen nodig. Ik ga graag op reis en ik kom graag thuis maar deze keer kon ik wel janken. Later kom ik hier overwinteren, zeker weten....

Kamertip: Het zijn appartementen, geen hotel
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 3 september 2017 via mobiele applicatie

Kleinschalig park. Mooi centraal gelegen en aan het strand. Louter laagbouw en keurig netjes onderhouden. Ons huisje was zeker niet luxe maar wat zit je er nou feitelijk.

Royaal zwembad, voldoende ligbedden en parasols.

Korte afdaling naar een mooi strand.

Voor het geld geen verkeerde keuze

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 16 mei 2017

Bij aankomt gemeld bij de vriendelijke receptioniste die ons uitleg gaf over alles.
Wij hadden een mooi huis dicht bij het winkeltje en zwembad/restaurant.
Het huis was heerlijk ruim en om de dag kregen we schone handdoeken etcetera.
Het huis kan hier en daar wat onderhoud gebruiken maar goed daar hoef je niet over te vallen.
Het enige wat vervelend was, was de WiFi verbinding die erg zwak was.
Maar ook daar wen je aan.

Kamertip: Als je moeite hebt met traplopen dit aangeven.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 21 september 2016 via mobiele applicatie

Prachtig en rustig park in deze tijd van het jaar.
We zaten met ons 2'en in een 6 persoonsappartement , helaas was dit appartement een beetje gedateerd qua inrichting.
Het was verder wel schoon , voelde als een reserve appartement.
Omgeving is mooi maar mensen die slecht ter been zijn zullen problemen ervaren om naar en van het strand te komen.
Wij hebben ons zeker vermaakt daar.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 9 september 2016

Mooi appartementen complex met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het zijn ruime appartementen met alles erop en eraan. Verwacht geen super de luxe 5 sterren appartement hier is de prijs ook niet naar! Alles wat je nodig zal hebben is er aanwezig.

We hadden een ruim balkon met een mooi vrij uitzicht. Een prive strand op korte(!) loopafstand. Echt ideaal als je een strand liefhebber bent. Op het park zijn er maar liefst 3 ruime zwembaden op het park waarbij een drink/eetgelegenheid is. Je kunt hier goed eten! We hadden ontbijt voor het gemak erbij genomen deze was niet erg uitgebreid maar kon ermee door. Er is een kleine supermarkt op het park waarvan de cassiere niet kan rekenen.. Let hier even mee op.

Wel waren de harde bedden een minpuntje en helaas waren er honden aanwezig die s'nachts weleens graag lieten weten dat ze er ook zijn.... Wat dan wel leuk hieraan was dat sommige bezoekers naar buiten gingen brullen/schreeuwen.

Het personeel spreekt er goed engels en heel vriendelijk. Je kunt ze alles vragen net zoals bij de receptie. Niets is een probleem. We moest laat vertrekken en konden zonder probleem kosteloos later in de middag uitchecken.

Datum van verblijf: september 2016