“Prachtig moderne villa op een top locatie”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Villa Catarino

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Albugirlz
1 beoordeling
“Prachtig moderne villa op een top locatie”
Beoordeeld op 8 juni 2019 voor een verblijf in mei 2019

De villa staat op een top locatie! Wij kwamen naar Albufeira voor het feesten en het strand. We hoefden slechts 10 minuten te lopen naar de clubs en de supermarkt en maar 5 minuten naar een prachtig rustig strandje. De villa zelf was heel schoon en goed onderhouden. Het zwembad was heerlijk. Wij zouden deze villa zeker aanraden! Opmerking: De villa heeft 4 badkamers in plaats van 5, zoals vermeld staat.

Datum van verblijf: mei 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
25 jun 2019
Dear Albugirlz,

I appreciate very much your words.
I really enjoy to have you as guests.
You are always welcome!
I wish you all the best for you!

Best regards,
Fátima
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren