“Prachtige omgeving, ontspannen sfeer”
Beoordeling van Albufeira Surf & SUP

Albufeira Surf & SUP
Geclassificeerd als nr. 3 van 32 Boottochten en watersporten in Albufeira
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb een paar keer de SUPtour gedaan alleen al omdat ik de omgeving adembenemend vind.
De instructeurs zijn allemaal ervaren begeleiders en ontzettend vriendelijk en gastvrij en altijd bereid te helpen.
De plek waar ze zitten vind ik ook een van de mooiste en rustigste plek van het stand.
Zeker een aanrader en ik ga zeker terug!

Mauroferrao, Gestor van Albufeira Surf & SUP, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2018

Obrigado

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was heel leuk. Twee dagen zijn zeker aan te raden als je het goed wil kunnen. Opgehaald door een gele Volkswagen. Cool

Albufeira S, Gerente van Albufeira Surf & SUP, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2018

Danke shon

19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren met zijn 2en suppen, de begeleiding was heel relax en vertelde ook veel over de omgeving, die ook super mooi was!

5 oktober 2017 beoordeeld

Wij waren met 8 vriendinnen en het stand up paddlen was een leuke ervaring! We gingen door mooie rotsjes en zagen prachtige strandjes. De organisatie was ook dik in orde!

Bekijk meer beoordelingen
27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 8 vriendinnen hebben wij de kayak tour gedaan. Onder begeleiding ga je door grotten en zie je prachtige cliffen. Zeker de moeite waard. Er worden zelfs foto's getrokken.

Reizigers die Albufeira Surf & SUP bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District
Albufeira, Faro District

In Albufeira Surf & SUP geweest? Deel je ervaringen!