Hoogtepunten uit beoordelingen
Geweldige ochtend!

Vanochtend de twee uur durende surfles gehad. We hebben ons heel goed vermaakt. Er werd heel ... meer lezen

Beoordeeld op 11 oktober 2018
129ilse2902
Weert, Nederland
Surfen

Tof en leuke activiteit, zeker een aanrader voor de beginnende surfer. Een goede uitleg en wijze ... meer lezen

Beoordeeld op 22 september 2018
LouisJ805
via mobiele applicatie
Lees alle 738 beoordelingen

Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Albufeira
vanaf US$ 55,49
vanaf US$ 40,46
vanaf US$ 40,46
vanaf US$ 34,68
Beoordeeld op 23 april 2018 via mobiele applicatie

Was heel leuk. Twee dagen zijn zeker aan te raden als je het goed wil kunnen. Opgehaald door een gele Volkswagen. Cool

Datum van activiteit: april 2018
Albufeira S, Gerente van Albufeira Surf & SUP, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2018

Danke shon

Beoordeeld op 19 november 2017 via mobiele applicatie

Wij waren met zijn 2en suppen, de begeleiding was heel relax en vertelde ook veel over de omgeving, die ook super mooi was!

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 5 oktober 2017

Wij waren met 8 vriendinnen en het stand up paddlen was een leuke ervaring! We gingen door mooie rotsjes en zagen prachtige strandjes. De organisatie was ook dik in orde!

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 27 september 2017 via mobiele applicatie

Met 8 vriendinnen hebben wij de kayak tour gedaan. Onder begeleiding ga je door grotten en zie je prachtige cliffen. Zeker de moeite waard. Er worden zelfs foto's getrokken.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 16 september 2017 via mobiele applicatie

Supergoed instructeurs! Het was een leuke ervaring voor een heel goede prijs. Ook super dat ze jou met een busje komen oppikken in je hotel!

Datum van activiteit: september 2017