“Heerlijk en eerlijk”
Beoordeling van Hollands Eetcafe Ed & Cis

Hollands Eetcafe Ed & Cis
Geclassificeerd als nr. 69 van 891 Restaurants in Albufeira
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verademing dit eetcafé in Albufeira. Hier moet je echt zijn voor het betere werk. Heerlijk gegeten van de Schnitzel met champignons saus. Deze laatste was echt verrukkelijk. Ook het stoofpotje rundvlees is aan te bevelen. Achter in de tuin twee zwembaden met ligstoelen er omheen. De eigenaar is top, behulpzaam en vriendelijk. Komt professioneel over. Mooie bar binnen en ook ruimte voor rustig tafelen. Top locatie.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Biefstuk en stoofpotje waren heerlijk. Prima ongedwongen sfeer. Dochter blij met friet en frikadel. En natuurlijk appeltaart als nagerecht.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier nu al voor het zevende jaar. De geserveerde maaltijden zijn super, met Hollandse liefde bereid. De sfeer is huiselijk. Is er (Nederlands) voetbal, dan wordt dat uiteraard gekeken. Op de andere momenten worden er “ouwe gouwe” muziek gedraaid. Ed & Ciska zijn altijd vriendelijk en zeer gastvrij.
Met andere woorden, we kijken nu alweer uit naar de volgende keer. Een aanrader, een blijvertje.

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar voor het eerst bezocht tijdens een week vakantie met z'n vijven. Ieder was het eens dat we daar in die week het lekkerst hadden gegeten. Daarom dit jaar weer langs gegaan met z'n tweeën en weer heerlijk gegeten. Weer het lekkerst uit onze 7 dagen vakantie.

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren heerlijk gegeten bij Ed & Cis. Gewoon een lekker Hollands eetcafé, met een leuke Nederlandse uitstraling

Reizigers die Hollands Eetcafe Ed & Cis bekeken, bekeken ook

Olhos de Agua, Albufeira

In Hollands Eetcafe Ed & Cis geweest? Deel je ervaringen!