“Weer een fantastische avond bij Infinity”
Beoordeling van Infinity Restaurant

Keukens: Portugees
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Top in muziek op dinsdag vrijdag en
zaterdag. Gastvrij attent en betaalbaar. Ook het restaurant
op de 3 e verdieping is goed en betaalbaar en geweldige sea view.

Datum van bezoek: september 2019

6 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben voor de tweede keer" langzaam gegaarde eend met champignon risotte" gegeten. Zeer betaalbaar en gratis en heerlijke fles rode wijn bij het eten. Dit is het beste wat we in 14 dagen gegeten hebben in Albufeira, heerlijk. Daarnaast een uiterst vriendelijke bediening en een fantastisch uitzicht over de oceaan vanaf de derde etage .

Datum van bezoek: juli 2019
26 oktober 2016 beoordeeld

heerlijk gegeten (zalm) met een prachtig uitzicht over zee. De prijs was zeer schappelijk en de bediening goed.

Datum van bezoek: oktober 2016
31 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden aanvankelijk naar binnen gelokt door het gratis bier. Dat neemt echter niet af van het feit dat we hier voor een hele redelijke prijs, zeer goed gegeten hebben. Het had alles wat je van een goed restaurant verwacht. Het uitzicht over de zee was niet mis. De service was snel genoeg maar niet gehaast. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2016
13 augustus 2014 beoordeeld

Laatste avond van de vakantie gegeten was in 1 woord top uitzicht op zee, piekfijn restaurant en heerlijk gegeten en goede bediening . Algemene indruk zeer goed . Wij waren voor in de avond vandaar de lege tafels , toen wij weg gingen liep het restaurant gezellig vol.

Datum van bezoek: juli 2014
    • Sfeer

Reizigers die Infinity Restaurant bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District

In Infinity Restaurant geweest? Deel je ervaringen!