Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk rustig complex auto voor de deur parkeren
Appartement op sommige details wat gedateerd maar alle voorzieningen aanwezig vw kk vriezer ruime badkamer alleen beetje harde bedden als je dat niet gewend bent

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 30 augustus 2017

Wij ( 2 volw + 1 kind ) werden in een erg gedateerd en door mieren in bezit genomen kamer ( huisje ) geplaatst , dit was achteraf een standaard kamer . De kamer lag op 50 meter van de receptie en dus naast de hoofdweg van Algarve , 24/7 geluidsoverlast van het verkeer , hoewel er op het resort geen honden zijn toegestaan , 11 nachten wakker gelegen van blaffende honden . De kamer had geen airco en daarom bij de receptie een fan gevraagd ( de temp was bij ons verblijf 37 gr ) deze was er niet , s'middags zittend in de schaduw verschillende buren met fans voorbij zien lopen bij de receptie vandaan ???? Het resort ligt op een heuvelachtig terrein , wij zaten beneden in het dal dus moesten elke dag 750 meter berg opwaarts lopen voor het zwembad en restaurant " Casa Azul " . Het all inclusive verhaal bij dit resort is een complex verhaal , verwacht er niet teveel van het is erg beperkt met verschillende vreemde regeltjes , 1 keer in dit restaurant gegeten dan mag je niet meer naar de andere restaurants op het resort !!! Buffet was beperkt 5 a 6 gerechten ( wel goed ) . Slecht bed , vies bad , bruin naar metaal stinkend water uit de kranen . Door de weeks is er veel Portugese schooljeugd die er de hele dag spelen en zwemmen en in het weekend zijn er veel dagjes mensen waardoor er een tekort aan ligstoelen en ruimte in het zwembad ontstaat . Kortom dit was niet wat we verwacht hadden dus dit resort niet meer . Dus ben je in mindere conditie , niet doen , neem een superior kamer die hebben wel een airco en schijnen wat moderner te zijn .

Kamertip: Neem een superior room , deze schijnen moderner te wezen ???
Beoordeeld op 23 augustus 2017

Gemiddeld complex met 4 zwembaden waarvan die bij Casa Azul het fijnste is.
We hadden heel veel last van jongeren doven ons. Maakte heel veel lawaai. Receptie en Security gebeld maar is niet veel aan gedaan. Naar veel klagen moesten wij verhuizen.

Beoordeeld op 16 augustus 2017

Het park is erg schoon en mooie grasvelden. Erg heuvelachtig en als je dus zo als wij bij de receptie een appartement hebt is het een behoorlijke klim naar het zwembad en restaurant.( 750 meter heen) je loopt dus al gauw 4 km op een dag. Standaard kamer bij TUI is een oud, versleten en vol met mieren. Het appartement is wel ruim, met zelfs wasmachine en droger! De appartementen zijn van particulieren, zelfs tijdens ons verblijf kwam er een makelaar langs om het appartement te verkopen! Het bad is oud en zit er smoezelig uit. Het is het allemaal net niet. Het bed is klein en hard. Honden en sproeiers die nachts om 3 uur aangaan is iets waar je wakker van wordt. Ook is er geen airco of ven aanwezig. Wij hadden half pension geboekt ( gelukkig achteraf) dat betekent dus dat het mogelijk is dat je voor de drankjes bij het eten moet betalen. Je moet gewoon betalen dit zou TUI duidelijk moeten vermelden. De mensen bij casa azul waren vriendelijk eveneens als bij het zwembad. Wij hadden buffet geboekt maar dit bleek dus niet zo te zijn. Wij moesten dus bij het zwembad eten met de keuze uit twee gerechten. Wij hebben zelf geregeld dat wij buffet kregen, maar we mochten dan ook niet meer wisselen! Het eten was goed maar beperkt. Dus als je all inclusieve gewend bent is dit een enorme stap terug. Wifi is tegen betaling en behoorlijk prijzig. Bij all inclusieve zit dit erbij. De animatie is niet geweldig eigenlijk kun dit niet eens animatie noemen. Het zijn vooral potugese kinderen ( door de weeks hele schoolklassen diee vermaakt worden) . Albufeira ligt behoorlijk buiten het centrum en is bereikbaar met een taxi. Lopen is geen aanrader want je loopt letterlijk langs de snelweg. De camping tegenover heeft wel animatie, elke avond muziek. Zelf zou ik hier niet zo snel meer naar toe gaan.

Kamertip: Premium of suprior boeken
Beoordeeld op 7 augustus 2017

Matig, erg heuvelachtig, niet gemakkelijk als je slecht ter been bent. Boek geen all inclusive want het is niet wat je gewend bent. Sobere maaltijden, erg eentonig en alleen verkrijgbaar in Casa Azul bovenop de heuvel.Drinken bij 2 zwembaden gratis, de andere 2 zijn we niet geweest, gwn omdat we daar voor eten en drank, behoorlijk bij moesten betalen. Gasten die niet all inclusive geboekt hebben, kregen merk frisdranken, wij nep frisdrank. Wij konden elke keer drank aan de bar gaan halen,koffie in een bekertje terwijl andere gasten een kopje kregen.
Personeel op alle fronten chagerijnig, geirriteerd, behalve Paula van snackbar de Pergola bij het zwembad. Een topvrouw!
Elke dag handdoeken en een matje bij het zwembad. Helaas voor ons waren de handdoeken op en dat tot 3x tijdens ons verblijf. Jammer dan.
Niets te doen voor tieners. Ligt behoorlijk ver van centrum Albufeira.
Positief: elke dag schone handdoeken in het appartement/schone zwembaden/mooie tuinen

Datum van verblijf: juli 2017