Beoordeeld op 6 maart 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een 2 kamer appartement. Het zag er prima uit. Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Als je een uitje wilt dan regelen ze dat voor je. Enige minpuntje is het onderhoud van de kamers, deuren zijn een beetje verweerd en badkamer kan een opknapbeurt gebruiken. Sommige faciliteiten zijn alleen beschikbaar tegen betaling. Bijvoorbeeld het binnenzwembad. Verder in de buurt op 10 minuten lopen genoeg restaurantjes waar je goedkoop en lekker kunt eten. Ook zit er een supermarkt in de buurt. We gaan zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 7 oktober 2018

Een twee kamer en 3 kamerappartement geboekt in maart. Gevraagd dicht bij elkaar was geen probleem waren hier in 2017 ook geweest. Echter wij werden boven de kapper geplaatst met uitzicht op de hoofdweg in de stank van uitlaatgassen..wegens drukte geen ander mogelijk grote onzin! Oze zoon schoondochter en kleinkind van 3 zaten ver van ons vandaan. De laatste 2 dagen ook geen service en geen huishoudelijke dienst geweest waren ons vergeten. NOOIT MEER

Kamertip: Neem geen genoegen met 483
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 5 oktober 2018

we voelden ons direct thuiskomen. Vriendelijk personeel , mooie onderhouden tuinen, zwembaden waar het aangenaam vertoeven is en niet te druk. Het enige minpuntje is, ze komen alle dagen poetsen maar je krijgt maar één keer in de week verse handdoeken. voor de rest alle s tip, top

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met RCI
Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

Prima accommodatie. Ziet er allemaal heel verzorgt uit.veel zwembaden.
Wat alleen jammer was is dat wij met 14 personen waren en over het hele park werden ingedeeld. Wij hadden nog gevraagd om bij elkaar te kunnen zitten.Hier werd totaal geen aandacht aan gegeven. Maar dit is meer iets van de reisorganisator Corendon

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 24 oktober 2017 via mobiele applicatie

We waren hier voor 5 dagen. Appartement was schoon en groot. We hadden 2 badkamers, wat erg fijn is met 2 dochters. Ondanks dat we vroeg aankwamen konden we direct de kamer in. Vriendelijke ontvangst bij de receptie.

Datum van verblijf: oktober 2017