Beoordeeld op 27 februari 2018 via mobiele applicatie

Als bungalowgasten mochten we gebruik maken van de faciliteiten. Van de kamers kan ik niks zeggen. Maar we hebben er heerlijk gezwommen. De hot wirhlpool was echt to hot. Jammer dat de douche naast de sauna het niet deed. Verder gebruikte haast niemand zijn handdoek in de sauna. Hotel zag er verder prima uit

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 15 november 2017

Het is een wat gedateerd hotel.De 4sterren,die ze pretenderen,danken ze aan het feit dat ze liggen aan een prachtig strand met schitterende kustlijn en heerlijk zwemwater.Heerlijk om iedere dag een lange wandeling te maken langs de kust of door het water of vanaf bovenop de rotsen met mooie uitzichten.
Het ontbijt was redelijk tot goed te noemen.Andere maaltijden hebben we geen gebruik van gemaakt ,daar zij t.o.v. andere restaurants flink aan de prijs zitten (lunch 14 euro en dinner 20 euro).
Wij hebben gelukkig een week lang schitterend weer gehad en hebben daarom verder niet te klagen.Behalve dat er bij " het wellness gebeuren" beslist geen personeel aanwezig is om de zaak in de gaten en schoon te houden, kinderen en volwassenen met kleding aan en zonder handdoek in de sauna ,geen goede douches,te smerig om gebruik van te maken,dit is een groot minpunt.

Kamertip: Kamers met zeezicht mooi gelegen, Studio's achterhaald slecht .
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 5 september 2017 via mobiele applicatie

Vanaf de 7e verdieping van dit gedateerde hotel hadden we een prachtig uitzicht! Kamer was groot, apart toilet aparte badkamer. Hotel ligt dicht aan zee en heeft ook een groot zwembad met bijbehorende tuin. Ligbedden in overvloed en op strand tegen betaling 10 euro 2 bedden en bescherming tegen zon! Ontbijt was super massaal! En de kwaliteit van het ontbijt viel tegen!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 16 maart 2017

We hebben een pracht week gehad in AlfaMar, ruim boven de 20 graden, in een fijn Hotel, uitstekend uitzicht over de Atlantische Oceaan. Het ontbijt was rijkvol meer en meer dan genoeg keus. Ook het Diner was meer dan perfect in buffetvorm smakelijke salades, uitstekende vis en vleessoorten, perfecte toetjes.
Tip voor de TomTom gebruikers, om het hotel te vinden kun je het beste Rua Class Hollman intypen of Estrada Alfamar

Kamertip: Perfect uitzicht met kamers uitzicht op zee (Atlantische Oceaan)
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 1 februari 2017 via mobiele applicatie

Op wat achterstallig na waren we best tevreden. Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd. De ligging van het hotel is erg mooi en bijzonder maar afgelegen we hadden gelukkig de beschikking over auto tijden ons verblijf in de Algarve. We waren voor de eerste keer in Portugal en het land heeft best indruk op ons gemaakt vooral de kuststreek rond Albufera is erg indrukwekkend en mooi.

Datum van verblijf: januari 2017