Beoordeeld op 5 september 2017 via mobiele applicatie

Vanaf de 7e verdieping van dit gedateerde hotel hadden we een prachtig uitzicht! Kamer was groot, apart toilet aparte badkamer. Hotel ligt dicht aan zee en heeft ook een groot zwembad met bijbehorende tuin. Ligbedden in overvloed en op strand tegen betaling 10 euro 2 bedden en bescherming tegen zon! Ontbijt was super massaal! En de kwaliteit van het ontbijt viel tegen!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 16 maart 2017

We hebben een pracht week gehad in AlfaMar, ruim boven de 20 graden, in een fijn Hotel, uitstekend uitzicht over de Atlantische Oceaan. Het ontbijt was rijkvol meer en meer dan genoeg keus. Ook het Diner was meer dan perfect in buffetvorm smakelijke salades, uitstekende vis en vleessoorten, perfecte toetjes.
Tip voor de TomTom gebruikers, om het hotel te vinden kun je het beste Rua Class Hollman intypen of Estrada Alfamar

Kamertip: Perfect uitzicht met kamers uitzicht op zee (Atlantische Oceaan)
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 1 februari 2017 via mobiele applicatie

Op wat achterstallig na waren we best tevreden. Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd. De ligging van het hotel is erg mooi en bijzonder maar afgelegen we hadden gelukkig de beschikking over auto tijden ons verblijf in de Algarve. We waren voor de eerste keer in Portugal en het land heeft best indruk op ons gemaakt vooral de kuststreek rond Albufera is erg indrukwekkend en mooi.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 7 januari 2017 via mobiele applicatie

Prachtige ligging, goede faciliteiten mooi weer voor januari. Direct aan het strand, goed ontbijt, prima lunch etc. Qua ligging te afh van taxi etc. om in bv Albufera te komen. En zoals vele midden klasse hotels in Portugal qua uitstraling, inrichting wel wat gedateerd.

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 december 2016

De kamer liep een beetje achter in onderhoud. Bedden waren goed en zeer ruim!!! Geen douche, alleen bad. Vlakbij het strand vanaf hotel. Zwembad aanwezig. Complex werd goed onderhouden. Het eten is prima. Ruime keus en lekker. Personeel verdient een pluim! Zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: december 2016