• Aan het strand
Gratis annuleren tot 26/07
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 198 per nacht.

Alfagar Aparthotel(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 25/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Clube Albufeira Resort(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Falésia Mar by 3HB(Olhos de Agua)
Gratis annuleren tot 22/07
  • Zwembad
Alfagar Alto da Colina(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
  • Gratis ontbijt
22 februari 2016 beoordeeld

Ben hier in 2012 geweest voor een conferentie van gebruikte machinehadelaren, was perfect mooie zalen, goede restaurant, lekker zwembad en heerlijk dicht bij strand

Wat super was had kamer 007 geheel beneden met tuin terras en jacuzzi

Kamertip: Fantastisch resort. En redelijk geprijsd, value for money
  • Verbleef: juli 2015, reisde voor zaken
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2016

Cher client,
Nous remercions la description que vous avez fait de notre hôtel. Nous sommes ravis de savoir que notre service est très agréable.
Merci pour votre avis sur TripAdvisor. Nous espérons de vous accueillir dans notre hôtel à nouveau.
Cordialement,
General Manager

23 juni 2015 beoordeeld

Dit is een prima hotel, met goede faciliteiten en service. Wij hadden echter verwacht dat een 5 sterren ook faciliteiten op het strand zou hebben, dat was niet het geval. Het Eulalia strand is vrij klein en ook druk. Bij het zwembad is het goed toeven. Het uitzicht vanaf de diverse terrassen naar het strand wordt helaas verstoort door een gebouw daartussen. We raden je aan om vis te eten in het onder gelegen restaurant richting het strand.

Kamertip: Airco is lastig te bedienen.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Hoteis_Real_Alg, Gerente van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2015

Dear Guest,
We are very happy to know that you've had a enjoyable stay with us.

We sincerely regret that you feel that we do not deserve our 5-star rating, since the feedback we receive is usually extremely positive with many guests praising the helpfulness of our team and our service quality.

We would like to inform that Santa Eulália beach is not a hotel property but a public area.

Thank you so much for your review and we look forward to welcome you again at Grande Real Santa Eulália Hotel & Spa, hopefully soon.

Kind regards,

20 maart 2014 beoordeeld

Het hotel is goed, erg mooi uitzicht, het eten is erg goed, zowel ontbijt als avondeten als je daarvoor kiest, de service in het hotel is ook uitstkekend, vriendelijke mensen., het enige minpuntje zijn de harde bedden, daar zou wel iets aan mogen gebeuren, verder gewoon een super week gehad !!

Kamertip: kies een kamer met zeezicht, kost iets meer , maar een heel mooi uitzicht en zekerheid van zon
  • Verbleef: maart 2014, reisde met familie
Hoteis_Real_Alg, Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 april 2014

Geachte Gast,

Als gevolg van de implementatie van een nieuwe Property Management systeem, hebben we niet in staat om individueel en persoonlijk antwoorden op alle beoordelingen zoals wij gewoonlijk doen, maar we wilden jullie bedanken voor de tijd om uw feedback te delen met ons te hebben genomen en verzekeren u dat uw opmerkingen zullen in overweging worden genomen. Zo spoedig mogelijk, zullen we beginnen met het beantwoorden van elk van jouw soort reacties en beoordelingen individueel.

Nogmaals bedankt voor je mening en we kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel terug naar een van de Hoteis Real Algarve.

vriendelijke groeten

Manager
Grande Real Santa Eulália

19 februari 2014 beoordeeld

Terugkijkend op ons verblijf hebben we gemengde gevoelens over dit hotel. Positieve punten waren het ontbijt, de grootte/indeling van de kamer, de inrichting van het hotel en de gratis WiFi. Tegenvallers waren het zeer harde bed, de nogal ongeinteresseerde service bij de receptie en de niet werkende verwarming. Het binnen zwembad en de sauna zijn goed (wel 15 euro p.p.). De grootste tegenvaller was het restaurant van het hotel. De eerste avond aten we daar en het eten was het slechtste dat we die week aten, terwijl de prijs zeker niet laag was. Kortom zeker geen half of vol pension boeken.

• Verbleef: februari 2014, reisde met een partner

Geachte Gast,

vriendelijke groeten

Manager
Grande Real Santa Eulália

12 september 2013 beoordeeld

Wij verbleven in augustus ruim een week in dit hotel. De hotelkamers zijn ruim opgezet en zien er netjes en schoon uit. De bedden vielen erg tegen voor een 5* hotel. Ze liggen namelijk erg hard. Het ontbijt is erg divers en uitgebreid. Geen enkel last van gasten die hun ligbed 'reserveren' door hun handdoek op te leggen. Na 10 a 11 uur nog steeds voldoende ligbedden. Shuttlebus die op vaste tijden rijdt naar het 'nieuwe' en 'oude' centrum. Enig nadeel hiervan is: wie het eerst komt; het eerst maalt. Gezien het aantal gasten en de grote van de bus zullen veel gasten op sommige momenten een alternatief moet nemen.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner