Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.393)
Beoordelingen filteren
1.393 resultaten
Waardering van reizigers
681
438
165
59
50
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
681
438
165
59
50
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.393 beoordelingen
Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

Groot resort met huizen en appartementen en een groot hotel. Was even zoeken naar de ingang. 5 sterren, ziet er luxe uit. Grote kamers, netjes en verzorgd. Wij boekten met ontbijt en diner. Helaas in minder drukke maanden alleen buffet. Aanbod groot, gezelligheid minder. Grote ruimte, beetje vol gepropt met tafeltjes, attente bediening.
Spa en zwembad in de kelder.
Golfbaan om de hoek, veel wind en water.
Maar genoeg golfbanen in de Algarve om uit te kiezen.

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank arijanned
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
CardosoJ, Gestor de Relações Públicas van VidaMar Resort Hotel Algarve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2019
Google-vertaling

Dear arijanned,

We appreciate your comments regarding your recent stay at Vidamar Resorts Algarve.

It is always a pleasure to receive positive feedback and we are thrilled you enjoyed your golfing trip to the Algarve.

Looking forward to welcome you back, soon.

Sunny regards,

The Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 december 2018 via mobiele applicatie

Dat was nog eens een week vakantie. Een goed bed ruime kamer, goede ventilatie en verwarming. Lekkere stortdoyche in ruime badkamer. In december is het buitenbad koud. Ik vond het heerlijk maar daar moet je wel het type voor zijn. Het binnenbad is een prima alternatief. Bij laag water kan er prima worden hardgelopen. Zowel naar het westen als oosten. Golf surfen kan op 600 meter afstand. Verder is het gewoon een prima locatie om bij te komen in een zonnige groene oase

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde met familie
3  Bedank Goudseronnie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
CardosoJ, Gestor de Relações Públicas van VidaMar Resort Hotel Algarve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2019
Google-vertaling

Dear Mr. Goudseronnie,

Thank you very much for staying with us and for your kind review.

We are thrilled to learn that you enjoyed everything that our idyllic location has to offer!

Looking forward to welcoming you back to our Resort.

Sunny regards,

The Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel bij binnen komst zeer vriendelijk geholpen start tijden voor golf heeft het hotel prima geregeld kamer met uitzicht op de golfbaan kamer dik in orde badkamer keurig en schoon mini bar was wel leeg maar oké ontbijt prima vol keuzen avond eten maar een keer gedaan ben geen voorstander van hotel eten bleek ook wel was niets bijzonder Italiaan in het hotel met gierende banden weg smaak loos spaghetti leek wel soep personeel in het rest zijn leerlingen doen ter best maar hebben geen flauw idee wat ze aan het doen zijn geld ook voor de japaner maar verder de sauna en Spa en het zwembad dik voldoende komen hier zeker terug maar niet voor het avond eten

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank erikv288
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
CardosoJ, Diretor-Geral van VidaMar Resort Hotel Algarve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2018
Google-vertaling

Dear Mr. Erik v,

Thank you very much for your preference and for taking the time to write this review.

We regret to learn that you were not satisfied with certain aspects of the staff service at the Mamma Mia Restaurant, we have shared your feedback with the respective head of department to prevent any service flaws from happening in the future.

Thank you once again for staying with us and providing us with your valuable feedback. We aim to improve and we look forward to serving you better in the future.

Warm regards,

The Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

Afgelopen maand zijn wij twee weken naar dit hotel geweest. Wij hebben over het algemeen best naar onze zin gehad en er zijn best wel wat kritische punten waar het management wat aandacht aan kan geven.
Zo heeft iedereen het over het zo vriendelijk en hulp vaardig personeel, en kan aan mij liggen maar ik ben van mening dat het wel wat beter kan. Uitzonderingen niet mee rekenen want er zaten een aantal personeelsleden tussen die gewoon hun uiterste best voor je deden. Maar bijvoorbeeld aan de receptie waar men redelijk vaak met overtallig personeel stonden en dan niets stonden te doen kon nog geen goedendag van vanaf, als wij het zelf niet als eerste zeiden werd er niets gezegd.
De kamer kan ik weinig over zeggen, die was gewoon goed. Het bed was bijna perfect, voor mij dan. Mag iets langer zijn maar oké. Badkamer perfect. Er werd alleen af en toe war vergeten net te leggen, dan weer koffie, dan weer melk, dan weer wc papier, moest weer voor bellen en werd het netjes gebracht maar het zijn van die kleine puntjes die op een gegeven moment gaan irriteren. Waarom niet in één keer goed. Wij hadden de garden view en keken over de golfbaan aan de voorzijde van het hotel. Ik vond dat ideaal stukje rustiger dan zwembad view.
Zwembad, prachtig mooi en groot. Was nog wel fris maar dat was niet erg. Het enige probleem is dat er gasten zijn die ‘s morgens hun handdoek al neer leggen, soms wel 6 voor het hele gezin. Het gebeurde zelfs een aantal keer, als je is morgens war later kwam of begin van de middag, dat er geen plaats was aan het zwembad terwijl er veel bedjes niet bezet waren dan alleen met een handdoek. Nu heeft het management daar wat op bedacht in onze tweede week! In de lift op het elektronische informatiebron een melding hierover te maken, als er na een uur nog steeds alleen een handdoek ligt wordt deze verwijderd door het personeel, top! Maar wat denk je, er zijn heel veel mensen die geen lift nemen, vooral de mensen op de begane grond, en het management doet niet wat ze zeggen. Dus nog steeds handdoeken die meer dan een uur op de bedjes lagen of ‘s morgens voor men ging ontbijten de handdoek op het bedje neer legde. Dat was jammer.
Restaurants, het ontbijt was perfect. Heel veel keus, diverse eitjes die voor je klaar gemaakt werden en op diverse manieren. Ik moet zeggen, compliment. Het avondbuffet was ook wel goed maar de variatie was er niet zoveel. De eerste week ging het goed maar de tweede week hadden we drie avonden broodje knakworst, dat was wat minder. Het was in het buffet restaurant, althans zo begreep ik het, dining around the world. Dus elke avond stond er een land centraal, nou dat kan best lekker en afwisselend zijn. Italiaanse-, Mexicaanse-, Duitse- en Portugeseavond. Dus de tweede week hadden we van de 7 avonden 3 avonden Duitseavond. Wordt je niet vrolijk van. De andere restaurants hebben we niet allemaal geprobeerd, alleen maar het Italiaans restaurant wat apart zit. Hier voor krijg je een tegoedbon van €15 per persoon en de rest moet je zelf betalen. Dat was een tegenvaller waar van ik zeg niet doen. Het eten in mama Mia was gewoon smaakloos, weinig en veel te duur. Normaal zou je denken als je een hoofdgerecht besteld dat je wat groente of een beetje pasta er bij krijgt, niet dus. Alleen een stukje vlees, die dan wel op smaak was, op 2 slablaadjes en that’s it. De lasanga was niet te eten, daar zat helemaal geen smaak aan. Zodoende besloten om niet naar het Japanse restaurant te gaan. Het derde restaurant was praktisch elke avond bezet door bruiloftsgasten.

Dus alles bij elkaar is het een prima hotel, in een prachtige omgeving, met een prachtig strand op loop afstand ( 2 minuten) over een perfect aangelegd pad een heel mooi zwembad en een fantastisch ontbijt en een redelijk buffetrestaurant.
Waar het management met kleine verbeter puntjes het wel een vijf sterren kan maken. De aandacht moet er op blijven en ik had het idee dat die er (nog) niet was. Als laatste een klein dingetje, als je op vakantie bent en het is prachtig mooi weer, waar wil je dan zitten ontbijten? Binnen in een zeer rumoerige zaal of buiten onder de parasol? Nou wij buiten. Denk je dat daar alles voor geregeld was? Nee dus.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank 970dirkd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 februari 2018

Voor een tweede maal te gast in dit mooie hotel.

Positieve punten :
- heel net hotel, mooie grote kamers
- vriendelijk hulpvaardig personeel
- lobby werd mooi en warm verbouwd sinds 02/2017
- lekker eten in de verschillende restaurants
- op 500m van strand (toegankelijk via breed mooi wandelpad)
- overal gratis wifi
- mooie wandelingen mogelijk langs strand en rotsen naar Albufeira of Peira
- hele rustige omgeving

Werkpunten :
- Tijdens ons verblijf was het zwembad, welness en fitness gesloten en moesten we naar een ander hotel uitwijken in de omgeving met een pendelbus voor een binnenzwembad (verouderd). Jammer dat we hierover op voorhand geen communicatie ontvingen.
- opgelet voor ouders met kinderen : als zwembad open is in het hotel mogen kinderen hier enkel gebruik van maken van 10u30 tot 11u30 (was regel in 2017) . Iedereen moet ook badmuts dragen.
- voor gebruik van binnenzwembad in het hotel moet bij betaald worden (nogal raar voor een 5-sterren hotel, was toch de regel in 2017)
- opgelet als je zicht op zee vraagt. Kamers starten met nummers 200 en 300 kijken uit op palmbomen. Wij hadden deze keer kamer 427 (hoogste verdiep) : prachtig zicht op de zee

niet ok :
- de eerste dagen van ons verblijf was het kinderbad verwarmd en heerlijk vertoeven met de kinderen, vanaf dag 4 werd de verwarming uitgeschakeld met als resultaat ontgoochelde kinderen

Kamertip: kamers met de nummer 4 (4de verdieping) met zicht op zee
Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Pieter T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
CardosoJ, Diretor-Geral van VidaMar Resort Hotel Algarve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018
Google-vertaling

Dear Mr. Pieter T,

Thank you for your preference for Vidamar Resort Hotel Algarve once again.

We appreciate the flattering comments and detailed account of your stay, we are glad you enjoyed your room and views over the sea, as well as our new lobby.

Looking forward to welcome you in our Resort, again, in a near future.

Kind regards,

The Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken