Beoordeeld op 28 oktober 2017

Wij hebben hier 11 nachten gelogeerd met onze kinderen en kleinkinderen en hebben genoten van een heerlijke vakantie. Twee stellen logeerden in het hotelgebouw waarin zich de de meeste faciliteiten bevonden. De gezinnen logeerden ieder in twee aan elkaar gekoppelde appartementen zodat zij een zeer riant onderkomen hadden. Wij vonden de appartementen echt heel comfortabel met prachtige terrassen ervoor. Alles brandschoon. Dit is het deel waar de meeste gezinnen verblijven. Er zijn overal voldoende ligbedden rond de zwembaden. Poolservice. Wij vonden de Limabar bij de appartementen erg leuk. Hier kun je voor alle maaltijden terecht. Wel even reserveren, want ze zitten snel vol. Erg leuke en zeer attente service door meneer Ruiz en zijn team. Wat een vriendelijk team was dat, ook voor de kleintjes. Lekker eten hoewel we de buffetten daar wel wat beperkt vonden. Vier van ons hadden een hotelkamer met zeezicht geboekt. Dit betekent dat je in de verte een streepje zee zag. Stelt niet veel voor, maar je zit in ieder geval niet aan de straatzijde waar de auto’s bij de receptie komen voorrijden. Wij vonden de kamer goed, maar niet erg groot. De badkamer is ronduit belachelijk en zeer onhandig. Als je de kraan boven de wastafel te ver opendraait, dan is je kleding nat. Eigenlijk is alles onhandig aan die badkamer en heb je weinig privacy. De bedden zijn uitstekend. Het ontbijt- en dinnerbuffet in het hotel is goed en mooi gepresenteerd. Het serviceniveau verschilt nogal. De een is heel aardig en ander begrijpt je soms niet. Wij waren met dertien personen waaronder vijf kinderen en dat gaf nogal eens ongemak omdat men niet vooraf een tafel wilde reserveren wat toch wel handig is met zo’n groot gezelschap. Ik vind dat zoiets door een conciërge opgepakt zou moeten worden en vond dat dus echt een minpunt. In de Limabar pakten ze dat trouwens wel goed op en kon je voor een paar dagen vooruit reserveren. Wij hebben ook een keer sushi voor in de appartementen besteld. Deze waren redelijk van kwaliteit, maar wel heel duur en werden één uur later dan gevraagd pas bezorgd. Wij vinden het jammer, in dat opzicht, dat het hotel enigszins afgelegen ligt. Er zijn niet echt veel kwaliteitsrestaurants op loopafstand, wel een pizzeria. Wij hebben ook een avond in Piri Piri gegeten van Sheraton Pine Cliffs en dat was goed. Ook Japans restaurant Tatsumi in Olhos d’Agua was uitstekend ondanks de zeer sobere uitstraling. In ons hotel vonden wij de lounge buiten te klein voor aantal gasten. De prijzen van de wijnen zijn acceptabel, maar losse drankjes, zelfs frisdranken, en coktails zijn echt te hoog. Een alcoholvrije cocktail kost alleen al € 11! Met dertien personen tikt dat dan echt aan hoewel we dit natuurlijk wel van tevoren wisten. Je moet het maar even opzij zetten en je realiseren dat als het goedkoper was er echt niemand meer bij had gekund in de lounge buiten. Wij vonden de tuinen en de zwembaden prachtig. Het strand is na 140 treden te bereiken. Ligbedden tegen betaling en van tevoren reserveren. Geen gebruik gemaakt van de kinderclub en de spa. Voor de spa moet je trouwens rond de € 20 per keer betalen ook als je even naar de sauna wilt. Dit vinden wij vreemd wanneer je voor een spahotel kiest. Kortom: een paar kanttekeningen, maar verder hebben wij genoten vooral van de prachtige tuinen en zwembaden.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 30 juli 2017

een echt 5 sterrenhotel je word hier op en top verwend. al wat je kan bedenken is hier aanwezig!
ontbijt, en lunch in buffetvorm. steeds wisselende producten . moeilijk om te kiezen. alles zo veel je wil inclusief dranken alsook bier en huiswijn van zeer goede kwaliteit. prachtige tuinen met meerdere zwembaden ook een voor enkel volwassenen! (rust)!
's avonds eten in Italiaans restaurant of normaal restaurant. hier betaal je enkel de drank! eveneens in buffetvorm en zeer gevarieerd! zalige desserts.
je komt hier vlug enkele kilootjes aan!
prachtige houten trappen tot beneden aan het stand. 's nachts zijn de krijtrotsen hier verlicht!

Beoordeeld op 25 juni 2017 via mobiele applicatie

Zoals een 5* hotel hoort te zijn! Alles op en aan met super service, een fantastische wellness en toegang tot het Falésia strand. Gratis WiFi en een grote parking. Fantastische bedden ! Kortom wij gaan terug als we in de buurt zijn.

Beoordeeld op 23 juni 2017 via mobiele applicatie

Het is hier zalig! Mooi hotel met elke dag ontbijt, lunch en dinerbuffet. Sushi en cocktailbar. Je kan er ontspannen in de sayanawelness. Met veel keuze aan verschillende massages. Fitness ruimte om te sporten.
De omgeving is heel groen. Met verschillende buitenzwembaden. Heel kindvriendelijk. Met een zwembad adults only. Er gaat ook een weggetje met verderop trappen om via de rotsen naar beneden het strand en de zee te bereiken. Echt niet ver. Een goede bewegingsaanrader!
Elke dag een fles water en pralines op de kamer. Hier word je in de watten gelegd.
Heel vriendelijke en super bediening van het personeel !

Beoordeeld op 21 juni 2017 via mobiele applicatie

De titel laat het al vermoeden maar dit hotel heeft het allemaal. Een super ligging met een eigen toegang tot prachtig strand, geweldige accommodaties, restaurants en spafaciliteiten. En dit alles steeds begeleid met een service met een glimlach. Kortom dit resort heeft alles om zelfs de meest veeleisende reiziger te verrassen.