Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Restaurant
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 164 per nacht.

Gratis annuleren tot 26/07
  • Gratis parkeren
Alfagar Aparthotel(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Clube Albufeira Resort(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 151 per nacht.

Falésia Mar by 3HB(Olhos de Agua)
Gratis annuleren tot 22/07
23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is hier zalig! Mooi hotel met elke dag ontbijt, lunch en dinerbuffet. Sushi en cocktailbar. Je kan er ontspannen in de sayanawelness. Met veel keuze aan verschillende massages. Fitness ruimte om te sporten.
De omgeving is heel groen. Met verschillende buitenzwembaden. Heel kindvriendelijk. Met een zwembad adults only. Er gaat ook een weggetje met verderop trappen om via de rotsen naar beneden het strand en de zee te bereiken. Echt niet ver. Een goede bewegingsaanrader!
Elke dag een fles water en pralines op de kamer. Hier word je in de watten gelegd.
Heel vriendelijke en super bediening van het personeel !

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De titel laat het al vermoeden maar dit hotel heeft het allemaal. Een super ligging met een eigen toegang tot prachtig strand, geweldige accommodaties, restaurants en spafaciliteiten. En dit alles steeds begeleid met een service met een glimlach. Kortom dit resort heeft alles om zelfs de meest veeleisende reiziger te verrassen.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
17 januari 2017 beoordeeld

Een super hotel! Voor 4 dagen een kamer geboekt in januari. In veel hotels gezeten in NL als in andere landen, maar hier word je echt verliefd op de locatie en de mooie tuin waarin je met het lekkere weer in een badjas door de tuin kan wandelen.
Ik vind de tuin zo geweldig, met mooie zit en lig gedeelten door de tuin heen. In de tuin staat een lovetree. Een heel romantisch hotel! Met een gigantisch luxe ontbijt. Met super vriendelijk personeel. Mijn complimenten...
Al het drank is in verhouding veel duurder dan het eten, maar dat zou wel iets Portugees zijn.

Kamertip: In de zomer: kies voor een kamer die ligt bij de tuin gedeelte (schaduw) of op niet zeezicht kamer ivm de warmte. Winter: seaside
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

2 weekjes er tussen uit met het gezin! Via Silverjet (super organisatie) geboekt! We zaten in een apart gedeelte van dit super resort- in dat deel waar gekoppelde suites waren (aanrader kamer 601/603) is vlak bij ook n bar en een van de ontbijtrestaurants waar je tevens de lunch kunt nuttigen! Een rustig - bijna privé - zwembad met geweldige (voldoende) bedjes (dus geen gevecht of reserveren middels boekjes of handdoeken!) - nog n paar bars- n paar goede restaurants (waarvan 1 echt n ster waar is - Al quimia) . Top - echt aan te raden

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
14 januari 2016 beoordeeld

Wij bezochten dit hotel om informatie te bekomen voor de nieuwjaars feesten. Een stijlvol, design ingericht hotel maar dat totaal niet past in de Portugese omgeving. Er was zelfs geen kerst of nieuwjaars sfeer in de ontvangstruimte. Ons verzoek om te kunnen deelnemen aan de nieuwjaarsbrunch was niet mogelijk omdat wij er niet verbleven. De vraag naar prijzen werd afgedaan met het antwoord dat we maar naar hun website moesten kijken.

• Verbleef: december 2015, reisde met vrienden