“Perfecte zen-plek”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
EPIC SANA Algarve Hotel
Beoordeeld als nr. 2 van 152 hotels in Albufeira
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals een 5* hotel hoort te zijn! Alles op en aan met super service, een fantastische wellness en toegang tot het Falésia strand. Gratis WiFi en een grote parking. Fantastische bedden ! Kortom wij gaan terug als we in de buurt zijn.

23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is hier zalig! Mooi hotel met elke dag ontbijt, lunch en dinerbuffet. Sushi en cocktailbar. Je kan er ontspannen in de sayanawelness. Met veel keuze aan verschillende massages. Fitness ruimte om te sporten.
De omgeving is heel groen. Met verschillende buitenzwembaden. Heel kindvriendelijk. Met een zwembad adults only. Er gaat ook een weggetje met verderop trappen om via de rotsen naar beneden het strand en de zee te bereiken. Echt niet ver. Een goede bewegingsaanrader!
Elke dag een fles water en pralines op de kamer. Hier word je in de watten gelegd.
Heel vriendelijke en super bediening van het personeel !

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De titel laat het al vermoeden maar dit hotel heeft het allemaal. Een super ligging met een eigen toegang tot prachtig strand, geweldige accommodaties, restaurants en spafaciliteiten. En dit alles steeds begeleid met een service met een glimlach. Kortom dit resort heeft alles om zelfs de meest veeleisende reiziger te verrassen.

17 januari 2017 beoordeeld

Een super hotel! Voor 4 dagen een kamer geboekt in januari. In veel hotels gezeten in NL als in andere landen, maar hier word je echt verliefd op de locatie en de mooie tuin waarin je met het lekkere weer in een badjas door de tuin kan wandelen.
Ik vind de tuin zo geweldig, met mooie zit en lig gedeelten door de tuin heen. In de tuin staat een lovetree. Een heel romantisch hotel! Met een gigantisch luxe ontbijt. Met super vriendelijk personeel. Mijn complimenten...
Al het drank is in verhouding veel duurder dan het eten, maar dat zou wel iets Portugees zijn.

Kamertip: In de zomer: kies voor een kamer die ligt bij de tuin gedeelte (schaduw) of op niet zeezicht kamer i ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

2 weekjes er tussen uit met het gezin! Via Silverjet (super organisatie) geboekt! We zaten in een apart gedeelte van dit super resort- in dat deel waar gekoppelde suites waren (aanrader kamer 601/603) is vlak bij ook n bar en een van de ontbijtrestaurants waar je tevens de lunch kunt nuttigen! Een rustig - bijna privé - zwembad met geweldige (voldoende) bedjes (dus geen gevecht of reserveren middels boekjes of handdoeken!) - nog n paar bars- n paar goede restaurants (waarvan 1 echt n ster waar is - Al quimia) . Top - echt aan te raden

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
14 januari 2016 beoordeeld

Wij bezochten dit hotel om informatie te bekomen voor de nieuwjaars feesten. Een stijlvol, design ingericht hotel maar dat totaal niet past in de Portugese omgeving. Er was zelfs geen kerst of nieuwjaars sfeer in de ontvangstruimte. Ons verzoek om te kunnen deelnemen aan de nieuwjaarsbrunch was niet mogelijk omdat wij er niet verbleven. De vraag naar prijzen werd afgedaan met het antwoord dat we maar naar hun website moesten kijken.

• Verbleef: December, 2015, reisde met vrienden
29 september 2015 beoordeeld

we bleven er tussen 10/09 en 20/09, aankomst om 9h30 kamer ter beschikking om 14h. aangezien mijn vrouw een rugletsel had werd onmiddellijk een upgrade kamer ter beschikking gesteld( prima service van ricardo en marta aan de receptie)
trouwens iedereen, van het kamermeisje , tuinman, restaurant ( annabel en haar collegas), receptie, barman enz... verdiend een pluim. vriendelijke bediening altijd met de glimlach en behulpzaam. de kamers zijn ruim.
Gewoon af en niets op aan te merken Dit hotel is een absolute aanrader ook door zijn rustige ligging en prachtige kilometers lange strand via trappen te bereiken.
eten s'avond is buffet, alle dagen ander thema en gewoon erg lekker, niet het gevoel na 7 dagen van eentonig te zijn.

Kamertip: kamer 347, prachtig zicht en ver de lift en op het einde van de gang
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Albufeira in overweging
op 5,3 km afstand
Pine Cliffs Residence, a Luxury Collection Resort
op 1,1 km afstand
Pine Cliffs Hotel, a Luxury Collection Resort
Prijzen weergeven

In EPIC SANA Algarve Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over EPIC SANA Algarve Hotel

Adres: Pinhal do Concelho, Praia da Falesia Olhos de Agua, Albufeira 8200-593, Portugal
Telefoonnummer:
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Albufeira
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 152 hotels in Albufeira
Prijsklasse: €118 - €475 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — EPIC SANA Algarve Hotel 5*
Aantal kamers: 229
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij EPIC SANA Algarve Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?