EPIC SANA Algarve Hotel
Alpinus Hotel(Albufeira)
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 163 per nacht.

Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 237 per nacht.

Hotel Topazio Mar Beach Hotel & Apartments(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 171 per nacht.

PortoBay Falesia(Albufeira)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 219 per nacht.

Clube Albufeira Resort(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 56% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 56% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 228 per nacht.

Orbitz.com
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 246 per nacht.

Priceline
Besparingsmelding! 52% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 52% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 268 per nacht.

Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 557 per nacht.

17 januari 2017 beoordeeld

Een super hotel! Voor 4 dagen een kamer geboekt in januari. In veel hotels gezeten in NL als in andere landen, maar hier word je echt verliefd op de locatie en de mooie tuin waarin je met het lekkere weer in een badjas door de tuin kan wandelen.
Ik vind de tuin zo geweldig, met mooie zit en lig gedeelten door de tuin heen. In de tuin staat een lovetree. Een heel romantisch hotel! Met een gigantisch luxe ontbijt. Met super vriendelijk personeel. Mijn complimenten...
Al het drank is in verhouding veel duurder dan het eten, maar dat zou wel iets Portugees zijn.

Kamertip: In de zomer: kies voor een kamer die ligt bij de tuin gedeelte (schaduw) of op niet zeezicht kamer ivm de warmte. Winter: seaside
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

2 weekjes er tussen uit met het gezin! Via Silverjet (super organisatie) geboekt! We zaten in een apart gedeelte van dit super resort- in dat deel waar gekoppelde suites waren (aanrader kamer 601/603) is vlak bij ook n bar en een van de ontbijtrestaurants waar je tevens de lunch kunt nuttigen! Een rustig - bijna privé - zwembad met geweldige (voldoende) bedjes (dus geen gevecht of reserveren middels boekjes of handdoeken!) - nog n paar bars- n paar goede restaurants (waarvan 1 echt n ster waar is - Al quimia) . Top - echt aan te raden

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
14 januari 2016 beoordeeld

Wij bezochten dit hotel om informatie te bekomen voor de nieuwjaars feesten. Een stijlvol, design ingericht hotel maar dat totaal niet past in de Portugese omgeving. Er was zelfs geen kerst of nieuwjaars sfeer in de ontvangstruimte. Ons verzoek om te kunnen deelnemen aan de nieuwjaarsbrunch was niet mogelijk omdat wij er niet verbleven. De vraag naar prijzen werd afgedaan met het antwoord dat we maar naar hun website moesten kijken.

• Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
29 september 2015 beoordeeld

we bleven er tussen 10/09 en 20/09, aankomst om 9h30 kamer ter beschikking om 14h. aangezien mijn vrouw een rugletsel had werd onmiddellijk een upgrade kamer ter beschikking gesteld( prima service van ricardo en marta aan de receptie)
trouwens iedereen, van het kamermeisje , tuinman, restaurant ( annabel en haar collegas), receptie, barman enz... verdiend een pluim. vriendelijke bediening altijd met de glimlach en behulpzaam. de kamers zijn ruim.
Gewoon af en niets op aan te merken Dit hotel is een absolute aanrader ook door zijn rustige ligging en prachtige kilometers lange strand via trappen te bereiken.
eten s'avond is buffet, alle dagen ander thema en gewoon erg lekker, niet het gevoel na 7 dagen van eentonig te zijn.

Kamertip: kamer 347, prachtig zicht en ver de lift en op het einde van de gang
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
24 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven van 17/9 tot 24/9 in Epic Sana en het was ronduit fantastisch. Heel modern hotel, prachtig interieur met mooie luxueuze kamers. Alles was aanwezig. Het personeel was zeer vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Het eten was lekker maar het blijft een buffet en veelal hetzelfde maar niet tegenstaande hebben wij iedere avond smakelijk gegeten. Veel plaats aan het zwembad. Je hoeft niet op voorhand uw handdoek te leggen. Directe toegang tot het prachtige strand is een pluspunt. Kortom: niet twijfelen, u betaalt mss iets meer maar dit is een tophotel! 5 sterren waardig. Een echte aanrader. Wij hebben geen minpunten en komen zeker terug

Verbleef: september 2015, reisde met een partner