“Je komt helemaal tot rust....”
Beoordeling van EPIC SANA Algarve Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 13 websites!
EPIC SANA Algarve Hotel
Beoordeeld als nr. 2 van 154 hotels in Albufeira
17 januari 2017 beoordeeld

Een super hotel! Voor 4 dagen een kamer geboekt in januari. In veel hotels gezeten in NL als in andere landen, maar hier word je echt verliefd op de locatie en de mooie tuin waarin je met het lekkere weer in een badjas door de tuin kan wandelen.
Ik vind de tuin zo geweldig, met mooie zit en lig gedeelten door de tuin heen. In de tuin staat een lovetree. Een heel romantisch hotel! Met een gigantisch luxe ontbijt. Met super vriendelijk personeel. Mijn complimenten...
Al het drank is in verhouding veel duurder dan het eten, maar dat zou wel iets Portugees zijn.

Kamertip: In de zomer: kies voor een kamer die ligt bij de tuin gedeelte (schaduw) of op niet zeezicht kamer i ...
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor EPIC SANA Algarve Hotel
Bekijk de nieuwste beoordelingen

17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

2 weekjes er tussen uit met het gezin! Via Silverjet (super organisatie) geboekt! We zaten in een apart gedeelte van dit super resort- in dat deel waar gekoppelde suites waren (aanrader kamer 601/603) is vlak bij ook n bar en een van de ontbijtrestaurants waar je tevens de lunch kunt nuttigen! Een rustig - bijna privé - zwembad met geweldige (voldoende) bedjes (dus geen gevecht of reserveren middels boekjes of handdoeken!) - nog n paar bars- n paar goede restaurants (waarvan 1 echt n ster waar is - Al quimia) . Top - echt aan te raden

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
14 januari 2016 beoordeeld

Wij bezochten dit hotel om informatie te bekomen voor de nieuwjaars feesten. Een stijlvol, design ingericht hotel maar dat totaal niet past in de Portugese omgeving. Er was zelfs geen kerst of nieuwjaars sfeer in de ontvangstruimte. Ons verzoek om te kunnen deelnemen aan de nieuwjaarsbrunch was niet mogelijk omdat wij er niet verbleven. De vraag naar prijzen werd afgedaan met het antwoord dat we maar naar hun website moesten kijken.

• Verbleef: December, 2015, reisde met vrienden
29 september 2015 beoordeeld

we bleven er tussen 10/09 en 20/09, aankomst om 9h30 kamer ter beschikking om 14h. aangezien mijn vrouw een rugletsel had werd onmiddellijk een upgrade kamer ter beschikking gesteld( prima service van ricardo en marta aan de receptie)
trouwens iedereen, van het kamermeisje , tuinman, restaurant ( annabel en haar collegas), receptie, barman enz... verdiend een pluim. vriendelijke bediening altijd met de glimlach en behulpzaam. de kamers zijn ruim.
Gewoon af en niets op aan te merken Dit hotel is een absolute aanrader ook door zijn rustige ligging en prachtige kilometers lange strand via trappen te bereiken.
eten s'avond is buffet, alle dagen ander thema en gewoon erg lekker, niet het gevoel na 7 dagen van eentonig te zijn.

Kamertip: kamer 347, prachtig zicht en ver de lift en op het einde van de gang
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
24 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven van 17/9 tot 24/9 in Epic Sana en het was ronduit fantastisch. Heel modern hotel, prachtig interieur met mooie luxueuze kamers. Alles was aanwezig. Het personeel was zeer vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Het eten was lekker maar het blijft een buffet en veelal hetzelfde maar niet tegenstaande hebben wij iedere avond smakelijk gegeten. Veel plaats aan het zwembad. Je hoeft niet op voorhand uw handdoek te leggen. Directe toegang tot het prachtige strand is een pluspunt. Kortom: niet twijfelen, u betaalt mss iets meer maar dit is een tophotel! 5 sterren waardig. Een echte aanrader. Wij hebben geen minpunten en komen zeker terug

Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
9 september 2015 beoordeeld

Het hotel is stijlvol (design) ingericht. Vriendelijk en professioneel personeel. Zeer verzorgde en gevariëerde bufetten. Minpuntjes: geen toezicht op de relaxpool zodat er toch nog kinderen en luidruchtige volwassenen de anderen mateloos kunnen ergeren. Hier werd door niemand, behalve dan door andere gasten, niets aan gedaan. Wil men er echt een exclusief hotel van maken, is het wenselijk om bij het diner een dresscode in te voeren. Het gaat niet op dat men rechtstreeks van het zwembad aan tafel komt met teenslippers, korte (zwem)broek en vuile t-shirts (uiteraard komt men overal onopgevoede mensen tegen). Hier werd niks door het personeel van gezegd zodat de netjes geklede mensen opvielen.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
7 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven in dit hotel van 27 juni tot 4 juli en hebben enorm genoten.
Het domein is prachtig met mooi onderhouden tuinen die doorlopen op de daken van sommige kamers. Daardoor lijkt het alsof het dit hotel niet zo groot is. De architectuur is zeer geslaagd en er Is een mooie harmonie die doorloopt tot de design tuinmeubelen,...
Echt zoals getoond op de website.

Zwembaden zijn goed onderhouden en er is altijd plaats rond het zwembad. Via een trap kom je snel bij het strand.

Het ontbijt Is uitgebreid en lekker. Het buffet s'avonds is ook beter dan doorsnee. De snacks bij het zwembad zijn erg lekker en betaalbaar.

Personeel was heel vriendelijk, altijd en glimlach en niets is teveel. Je hebt echt het gevoel dat men er alles aan doet om het naar je zin te maken. Belangrijk ook: op geen enkel moment heb je het gevoel dat men je van alle extra's wil opdringen.

Kortom, bijna de perfectie voor wie houdt van een rustige vakantie met lekker eten, goede bediening in een smaakvolle omgeving.

Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Albufeira in overweging
op 0.6 km afstand
Pine Cliffs Hotel, a Luxury Collection Resort
op 4.8 km afstand
Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel
Prijzen weergeven

In EPIC SANA Algarve Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over EPIC SANA Algarve Hotel

Adres: Pinhal do Concelho, Praia da Falesia Olhos de Agua, Albufeira 8200-593, Portugal
Telefoonnummer:
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Albufeira
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 154 hotels in Albufeira
Prijsklasse: € 156 - € 448 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — EPIC SANA Algarve Hotel 5*
Aantal kamers: 229
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Booking.com, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij EPIC SANA Algarve Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?