EPIC SANA Algarve Hotel
  • Gratis parkeren
Hotel Topazio Mar Beach Hotel & Apartments(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
PortoBay Falesia(Albufeira)
Alpinus Hotel(Albufeira)
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

2 weekjes er tussen uit met het gezin! Via Silverjet (super organisatie) geboekt! We zaten in een apart gedeelte van dit super resort- in dat deel waar gekoppelde suites waren (aanrader kamer 601/603) is vlak bij ook n bar en een van de ontbijtrestaurants waar je tevens de lunch kunt nuttigen! Een rustig - bijna privé - zwembad met geweldige (voldoende) bedjes (dus geen gevecht of reserveren middels boekjes of handdoeken!) - nog n paar bars- n paar goede restaurants (waarvan 1 echt n ster waar is - Al quimia) . Top - echt aan te raden

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
14 januari 2016 beoordeeld

Wij bezochten dit hotel om informatie te bekomen voor de nieuwjaars feesten. Een stijlvol, design ingericht hotel maar dat totaal niet past in de Portugese omgeving. Er was zelfs geen kerst of nieuwjaars sfeer in de ontvangstruimte. Ons verzoek om te kunnen deelnemen aan de nieuwjaarsbrunch was niet mogelijk omdat wij er niet verbleven. De vraag naar prijzen werd afgedaan met het antwoord dat we maar naar hun website moesten kijken.

• Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
29 september 2015 beoordeeld

we bleven er tussen 10/09 en 20/09, aankomst om 9h30 kamer ter beschikking om 14h. aangezien mijn vrouw een rugletsel had werd onmiddellijk een upgrade kamer ter beschikking gesteld( prima service van ricardo en marta aan de receptie)
trouwens iedereen, van het kamermeisje , tuinman, restaurant ( annabel en haar collegas), receptie, barman enz... verdiend een pluim. vriendelijke bediening altijd met de glimlach en behulpzaam. de kamers zijn ruim.
Gewoon af en niets op aan te merken Dit hotel is een absolute aanrader ook door zijn rustige ligging en prachtige kilometers lange strand via trappen te bereiken.
eten s'avond is buffet, alle dagen ander thema en gewoon erg lekker, niet het gevoel na 7 dagen van eentonig te zijn.

Kamertip: kamer 347, prachtig zicht en ver de lift en op het einde van de gang
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
24 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven van 17/9 tot 24/9 in Epic Sana en het was ronduit fantastisch. Heel modern hotel, prachtig interieur met mooie luxueuze kamers. Alles was aanwezig. Het personeel was zeer vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Het eten was lekker maar het blijft een buffet en veelal hetzelfde maar niet tegenstaande hebben wij iedere avond smakelijk gegeten. Veel plaats aan het zwembad. Je hoeft niet op voorhand uw handdoek te leggen. Directe toegang tot het prachtige strand is een pluspunt. Kortom: niet twijfelen, u betaalt mss iets meer maar dit is een tophotel! 5 sterren waardig. Een echte aanrader. Wij hebben geen minpunten en komen zeker terug

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
9 september 2015 beoordeeld

Het hotel is stijlvol (design) ingericht. Vriendelijk en professioneel personeel. Zeer verzorgde en gevariëerde bufetten. Minpuntjes: geen toezicht op de relaxpool zodat er toch nog kinderen en luidruchtige volwassenen de anderen mateloos kunnen ergeren. Hier werd door niemand, behalve dan door andere gasten, niets aan gedaan. Wil men er echt een exclusief hotel van maken, is het wenselijk om bij het diner een dresscode in te voeren. Het gaat niet op dat men rechtstreeks van het zwembad aan tafel komt met teenslippers, korte (zwem)broek en vuile t-shirts (uiteraard komt men overal onopgevoede mensen tegen). Hier werd niks door het personeel van gezegd zodat de netjes geklede mensen opvielen.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner