Beoordeeld op 5 mei 2017

Dit is mijn 5 keer dat ik in Paraiso ben geweest, het is een geweldig Family hotel met spel en sport bij het zwembad. Prachtige tuin waar je heerlijk kan zonnen en daarna een heerlijk duik nemen in het mooie zwembad. Het is zeer geschikt voor kinderen. Er worden van alle soorten activiteiten gedaan.In het hotel zijn hele goede restaurants waar je heerlijk kan eten. In de avond is er life muziek voor de liefhebbers van dansen. Dit hiotel is zeker een goede aan rader.

Kamertip: Ik zat zelf op de 6e etage, er zijn 4 liften aanwezig en ik zat aan de zwembad zijde, heel gezellig met uitzicht op zwembad en tuin.
  • Verbleef: april 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 13 maart 2017 via mobiele applicatie

voor 2e maal in maart naar Albufeira. Van buitenaf is luxe hotel gesuggereerd. Het is een groot hotel, veel kamers, veel verdiepingen. Nu in maart veelal oudere gasten. Zeer bekwaam en vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet kent ruime keus en wordt veelvuldig aangevuld. De kamers ( wij zijn met 3) zijn ruim! Naast slaapkamer, badkamer, extra ruimte voor 3 e bed, woonkamer en uitgebreide kitchenette.
Het hotel is voorzien van veel faciliteiten, binnen en buitenzwembad, ligweide, winkeltje, bar restaurants etc.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 december 2016 via mobiele applicatie

Door omstandigheden moesten wij op zoek naar een ander appartement. Bij navraag naar de prijzen werden we door Claudia van de de bookingsafdeling geadviseerd om contact op te nemen met Primavera omdat we dan goedkoper uit waren.
Dat scheelde ons € 8,-- per dag. We vonden dat zeer netjes.
We konden eerst een appartement bekijken en onze wensen door geven. Alles wed goed geregeld.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 november 2016

wij hebben een zeer goede vakantie gehad in dit mooi hotel mooie kamers en het eten was zeer goed en de alin was uitstekend en vriendelijk personeel jammer dat er weinig anumatie was savonds en ook zeer weinig volk maar ja het was al november .
maar wij hebben ons geamuseerd en veel gewandeld en ook de oude stad is zeker de moeite waard .zeker eens doen dit hotel.

Kamertip: de kamers met zicht op het zwembad zijn goed.
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 november 2016

Het hotel was net maar in de gang van ons appartement hing een muffe geur . De studio was netjes en proper en ruim groot genoeg voor 2 personen . De kitchenette zag er goed verzorgd uit en er was alles voorhanden , alhoewel we deze niet hebben gebruikt (half pension ) . het enige minpunt was ons uitzicht ...wij hadden kamer 243 met het uitzicht naar de muur van de inrit voor de leveringen .Zodus een kamer vragen met zwembadzicht zou ik wel aanraden ! (ik heb er geen klacht over gedaan vermits we er maar voor 4 nachten waren ) ....het eten was naar behoren goed te noemen . voor ontbijt was er telkens voldoende keuze aan broodjes , spek , ei , kaas en charcuterie , tevens vers fruit en rauwe groenten . enige minpunt ! .....fruitsap kon je nemen in een dun plastic wegwerp bekertje :-( in een 4* hotel . het diner was ook goed te noemen met soep en telkens een vleesbereiding, vis + als extra een specialiteit van de chef . Verder waren er frietjes, aardappelen,rijst en pasta met een groentemix en de vers gesneden groenten (sla, tomaat,komkommer,en een 2a3 tal schotels met een koude mix van pasta/rijst en groenten . voor de desserten was er voor elk wat wils .
nadeel: boeking was voorzien met dranken tijdens het diner ....1 stuk .....het 2de diende bijbetaald te worden ????
Ook was het te boeken in ALL IN ...maar zou dit niet aan raden in deze periode ....
enkel de hoofdbar was geopend , zodus diende dranken daar gehaald te worden.....2 verdiepingen hoger dan het zwembad .....voor de rest was er alles dicht (zwembadbar,snack bar ) Misschien wel begrijpelijk als het hotel maar voor 1/4 deel volzet is ....MAAR TOCH !
De kamers/appartementen zijn niet erg geïsoleerd , wat nogal tot rumoer en geluiden kan lijden .....zo kon ik bvb weten wanneer er iemand bij ons in de buurt ging plassen !
ALS JE BOEKT EN IN HET ACHTERHOOFD HOUD , DAT JE NAAR EEN EERDER 3* HOTEL GAAT IS HET VOOR ZIJN PRIJS GOED TE DOEN

Kamertip: kamers met zwembadzicht of tenminste hoger dan de 3 de verdieping vragen
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Susana E, Gerente de relações com clientes van Hotel Paraíso de Albufeira, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2016

Dear guest:
Thank you for taking the time to describe your experience. Your opinion is extremely important to us and your suggestions are welcome.
We regret that on this occasion our services did not live up to your best expectations. We will take a good look to the specifics that you have kindly brought to our attention and try to resolve them as soon as possible.
In the meantime, we hope that we can fully convince you of our closest attention to maintaining the highest quality standards next time you visit us.
Best regards,
Susana Esteves