15 oktober 2017 beoordeeld

Vakantie doorgebracht van 07/10/17 tot en met 14/10/17.
De appartementen zijn zeker heel goed, elke dag proper gereinigd met dank aan de cleaning personeel!!! Maar sorry daar stopt het.
Het restaurant is in feite met zijn accommodatie meer een snack bar toestand, keukentafeltjes met simpele stoeltjes.
Tevens ook in het "restaurant" moet je gebruik maken van plastic bekertjes omdat de weinige glazen snel op zijn.
Op een weelderig buffet eigen aan een 4* hoef je ook niet te rekenen, enkele voorbeelden, simpel koud buffet - sla tomaat - komkommer - ajuinen die elke dag terug komen, geen creativiteit.
Fritten in alle vormen zijn het toonbeeld samen met rijst en als groenten heel de week gekookte bloemkool en broccoli natuur.
Dessert buffet, zeker aanwezig gesneden fruit en .. madelijntjes in plastic verpakking en een enkel kleine stukjes taart maar je moet snel zijn op is op.
Er zijn zogezegd 2 hoofdschotels, oke maar niet s'morgens eieren en s'avonds nogmaals.
Voor mensen die een dieet volgen of door omstandigheden gluten vrij moeten eten wordt niet gepresenteerd en een kids corner voor de kleine klanten is er niet...
Wat mij volledig tegen de borst stootte is dat er veel conserven eten werd gebruikt en zelfs zonder blozen huismerken van de ketens Aldi en Lidl worden geserveerd.
Zeker yoghurt en drank producten kwamen van deze ketens en vind dat deze niet thuis horen in een 4* restaurant.
Buiten de pool bar, ramp al a troef lange wachtrij daar er maar 1 persoon dit moest bedienen voor 2 hotels.
Dit apart hotel is blijkbaar juist overgenomen door vermoedelijk Coredon groep geen enkel ander reis organisator gezien in hotel, maar kan best blijven bij hun core business, verhuren van appartementen want van de rest ..... dikke ramp!!!!
Reis al meer dan 25 jaar en weet dat er altijd toch iets goed schuilt in een accommodatie ondanks de minpunten, maar dit nog nooit meegemaakt, begrijp het zelf ook niet , maar gelukkig had ik elke morgen dezelfde 3 soorten brood.. half afgebakken pistolets - keihard broodsneden en droge croissants om mij tegen het hoofd te stoten ... nooit meer!!!
Sorry maar dit heb ik nog nooit meegemaakt

Kamertip: niet gekend
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Acht dagen all inclusive verbleven in dit aparthotel. Kamers zijn erg ruim en waren goed schoon. Het hotel kan hier en daar een opknapbeurt gebruiken maar dat is niet storend voor het verblijf. Het eten is erg basic maar het personeel doet erg zijn best. Het is niet vergelijkbaar met all inclusive in Turkije maar het is allemaal goed verzorgd. Hotel ligt op 5 min loopafstand van het strand en 15 min lopen van de strip. Er is een busstop recht voor het hotel waar een lijnbus en hop on hop off bus stopt. Dus laat u niet afschrikken door alle slechte recencies

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer was ruim en redelijk schoon, meer pluspunten zijn er binnen het hotel niet. De bedden zijn eeg hard, het eten is erg slecht en de hygiëne buiten de kamer laat te wensen over. Wij hadden een auto waar we erg blij mee waren. De ligging van het hotel is verder wel prima als je een auto hebt. Als je die niet hebt zit er op loop afstand een goede Indiër genaamd curry leaves waar je prima kunt eten.. alleen zit je er niet zo gezellig. Ook kun je aan het strand met goed uitzicht en voor een iets ruimer budget goed eten.

Dit hotel word als vier sterren aangegeven, maar was in onze ogen een hooguit drie sterren waard ( en eigenlijk zelfs dat niet).
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, maar daar had het hotel niets mee te maken!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

*iedere dag hetzelfde eten
*bij de bar schenken ze water uit de kraan waar velen last van hebben gehad
*we kwamen om 10:00 aan, hostess gag aan dat we tot 14:00 ergens met onze koffers moeten wachten totdat onze kamer klaar is.
*bij fitness waren de helft van de apparaten stuk
*wifi hmmmm iets meer dan niets
*rare crème soep ook iedere dag hetzelfde
*totaal geen kinderanimatie zoals het aangegeven stond v
*om de dag geen warm water
*een 3 jarig meisje heeft in de lift tussen de deuren gezeten omdat de deuren zomaar open en dichtgaan
*'s avonds is een matige muziek bij de bar, bar sluit ook wanneer het de barman uitkomt

N O G O!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer was lekker ruim, en mooi uitzicht maar van ontkalken van een douchekop is geen sprake. Douchen was een ramp want er kwam nauwelijks water uit de douchekop. Verders wel schoon! Het eten was een enorme tegenvaller, brood smaakte nergens naar, leek wel oud! Veel rauw en koud voedsel en weinig variatie. Ook de bbq die vrijdags gedaan word is een teleurstelling. Bar blijft niet open tot de aangegeven tijd, of je nu nog gezellig zit of niet hij sluit wanneer de barman geen zin meer heeft! Personeel is onderbemand en dat is wel te merken, er kan nauwelijks een lach vanaf! Te weinig kussens voor de ligbedjes, zwembad was wel lekker. Jammer dat je als je alleen al langs loop bij het binnenbad de schade ziet. Maak dit in orde ofzo, ziet er echt niet uit. En de liften zijn erg creepy, deuren gaan voortijdig open en als je binnenstapt hupst de lift ineens omhoog. Ook erg vies, word duidelijk nooit gepoetst! Gelukkig enorm van de omgeving genoten en het heerlijke strand, maar ik zou hier niet weer heen gaan! Te duur voor datgene wat ze bieden!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner