“Ge-wel-dig!”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
2 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier voor de 2e keer in onze vakantie en hebben een van de beste services/gerechten gehad tot nu toe. Super aardig personeel! Niks op aan te merken. Wil je aanpassingen op eten/drinken? Geen probleem!! Zeker een aanrader!! Ga hier naartoe per direct geloof ons maar !prijze zijn de bomb.

Datum van bezoek: oktober 2020

28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed gegeten, bediening geeft goed advies.
Weet je niet doen e een leuke suggestie.
En zeker niet te duur.

Datum van bezoek: september 2020
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval op dit terras binnengelopen, daarna iedere middag heerlijk gegeten onder het genot van heerlijke kan Sangria ( met champagne).
Bediening is heel aardig en vriendelijk en doen er alles aan om de klant tevreden te stellen. Uitzicht is perfect en boven hebben ze een terras die uitkijkt op zee.
Dit restaurant maakt een onderdeel uit van meerdere zaken, die wij ook hebben bezocht. Deze nederlandse eigenaar heeft het goed op orde.
Wij komen hier zeker weer terug

Datum van bezoek: juli 2020
29 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier eerst wat gedronken en toch maar blijven hangen voor 't eten. Goede keus, want 't eten was heerlijk. Tevens vriendelijk personeel en een leuke plek vlakbij zee.

Datum van bezoek: juni 2020
26 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontbijt met lekkere koffie aan zee voor zo’n 6,50. De bediening is erg vriendelijk, ook als je ze buiten werktijd tegenkomt. Tot 17 uur happy hour: voor 10 euro heb je dan een heerlijke kan Sangria. Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Flavours bekeken, bekeken ook

In Flavours geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.