Beoordeeld op 8 november 2018

Hier was ik 4 jaar geleden ook al geweest en teruggekeerd voor de prachtige locatie.Ook het feit dat je zo buitenwandelt en kan gaan shoppen in het nabijgelegen dorp is een dikke plus ! Je zit hier absoluut niet afgelegen.De zen-zone is super ! Zwemmen met en tussen de kwakende kikkers is toch speciaal.. Toen ik er was, was het er in de voormiddag erg kalm (tip ;-))De kamers zijn prachtig gerenoveerd, mijn mond viel open toen ik de kamer binnenkwam. Zeker de badkamer is de moeite.Het eten is erg lekker, meer dan voldoende keuze en Edoardo die aan de pasta's staat kent zeker zijn vak..Kortom : hier zien ze me zeker een derde keer !

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 8 oktober 2018 via mobiele applicatie

Voor ons, met twee kinderen van 4 en 1 jaar, was het de eerste keer in Club-Med. Ik heb een aantal reviews van een paar jaar terug gelezen en er schijnt echt veel veranderd te zijn sindsdien.
Want onze vakantie was écht top! Alles was perfect geregeld, van ontvangst tot vertrek. De kamer was heel schoon, en werd elke dag heel goed schoongemaakt. Voor families zijn er aangrenzende kamers die via interne deuren toegankelijk zijn. En omdat we een late vlucht terug hadden kregen we voor de laatste uurtjes een tijdelijke kamer tot het moment van vertrek.
Voor de kids is er een heel professionele en enthousiaste begeleiding, met entertainment van vroeg tot laat - als je dat wilt natuurlijk. Het hangt uiteraard erg af van het kind maar de oudste was erg enthousiast - ondanks de taalbarriere, de jongste iets minder. Maar de energie die er ingestopt wordt voor de kinderen is ongekend.
En het eten is voortreffelijk. Niets aan te merken op het buffet, wat geldt voor zowel voor ontbijt, lunch als diner. Een zeer goede, overwegend Franse keuken, met veel afwisseling. Wel is het behoorlijk druk in het restaurant.
Het personeel ondervonden wij als enthousiast, vriendelijk en behulpzaam. Eigenlijk niets op aan te merken.
Qua entertainment is er genoeg te doen - als je dat wilt weer uiteraard.
Enige minpuntjes zijn eigenlijk de kwaliteit van WiFi (en de prijs van de upgrade daarvan) en de prijs van foto’s die her en der op het complex geschoten werden (wat dan weer wel professioneel gebeurde).
Kortom, je betaalt ervoor, maar je krijgt wel waar voor je geld.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 20 september 2018 via mobiele applicatie

Ons tweede verblijf na 2012 was een grote meevaller over de ganse week, hier valt werkelijk niets negatiefs over te zeggen, deze 4 drietand mag zeker naast een 5 drietand staan voor alles wat ze aanbieden, locatie, infrastructuur, vriendelijkheid en beroepsfierheid van de GO's en de chef de village, de vernieuwde kamers, het nieuwe natuurzwembad, de bar, de animatie en niet te vergeten de overheerlijke keuken van de jonge italiaanse chef met zijn brigade!

Wij komen zeker terug!
Da Balaia.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 19 september 2018

Niet klantvriendelijk wat ik in het verleden wel van Club Med gewend ben. Zowel de chef de village als de GO's waren niet zichtbaar. Ik vond de service ook niet goed en zeker de ontvangst en het vertrek. er was geen sfeer in het dorp.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018

Niets toe te voegen aan een eerdere recensie. Dit is een vaste waarde.
Prachtige plaats met zeer grote kans op mooi weer, vlot bereikbaar (luchthaven Faro) en strak geleid door de ClubMed all-inclusive happiness formule. Door een schitterend selectiebeleid van de HR-diensten kan je rekenen op een vriendelijke, hulpvaardige en getalenteerde crew (GO/GE)

Wat nu volgt is niet relevant want de crew varieert doorheen het seizoen… het is een dankwoord aan allen die het verblijf nog extra gekleurd hebben. Excuses voor wie ik vergeten ben.
Merci famille Elisabeth & Jacques
Merci VAIMITI et ton équipe de bar pour les Campari-tonics, latte fredo, les planteur-punch sans alcool et les sagres… Doudou, Boris, Florine, Michele, Marco, Vincenzo, Sergio, Antonio, last but not least JOANA & MARGAUX
Merci boutique: Margaux, Elena, Didier & José
Merci guest relation: Yaelle, Helia Carla
Merci Marie pour la belle chambre, Riccardo, Obrigado Luis
Merci mini-club: SHAZZA, Joao (ketchup), Raffa, Francesco, Carole, Leo, Momo
Obrigado/merci/grazie MARTA, Laurie, Jo, Pelotinhas, Linda
Merci cuisine: Chef Salvo, Luis Bila, Jean-Claude, José Carlos, Jérémie, Eveline, Kiko, Vito,…
Grazie per i gelati e i dolci: Veronica, SARA
Grazie Gaia
Merci Vasco-team: Francesco, Tetjana,...
Merci sommeliers: Marty, Roxanne, FRANCIS
Obrigado Americo apéro
Thank you fort he shows: Leagh, Carolina
Obrigado Afonso (kayak), Hugo, Marcelo and the others
Grazie maestro Elio, Igor, obrigado Manuela
Grazie nuovi amici di IGD: Andrea Ilaria, Cesare, Abid
Merci à l'équipe de cirque de m'avoir permis de découvrir tant de choses sur le trapèze même avec mon faible talent. Merci pour la patience, la force et l'enthousiasme. Robin, Benjamin, Quentin, Coralie
Dank je Sarah van HRG voor de weerom feilloze boeking.
Dank, Merci, Grazie, Obrigado.
A la prochaine.

Datum van verblijf: juli 2018