“Lekker eten voor weinig”
Beoordeling van Dom Capito

Dom Capito
Geclassificeerd als nr. 71 van 922 Restaurants in Albufeira
Keukens: Portugees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Wat een vriendelijk personeeel en wat een goed en vers eten.en zeker goed betaalbaar. Als afsluiter word je getrakteerd op een Portugees portie. Aan de kinderen is ook gedacht met een speciale kinderkaart met alle mogelijkheden.

Datum van bezoek: mei 2018

6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Helemaal drooggebakken en zo zout als t maar is, niet vers. De krabbenpootjes vind je in de supermarkt ook, een kant en klare
snack uit de frituur.
De kabeljauw cream was wel oké

Datum van bezoek: oktober 2016
14 juli 2016 beoordeeld

We werden door de baas van het restaurant aangesproken met zeer veel passie over zijn zaak vertellend.. We besloten dan ook om ons laatste etentje van onze 2 weken Portugal bij hem te nemen. Dit was meer dan een goede keuze.. Zeer vriendelijk personeel, perfecte prijzen en vooral eten waar je bij elke hap enorm van geniet! voor ons was het werkelijk het beste wat we hebben gegeten in 2 weken.. ondanks dat de andere dingen ook zeker niet slecht waren. achteraf nog een lekker degustiefke om af te sluiten en een rekening waar je 2 keer naar moet kijken omdat je jezelf af vraagt of er wel alles opstaat... Perfecte avond en afsluiter van een 2 weken Portugal!

Datum van bezoek: juli 2016
22 mei 2016 beoordeeld

Wij hebben er overheerlijke vers vlees gegeten. Het personeel was supervriendelijk en gaan er zeker deze vakantie nog naar terug.

Datum van bezoek: mei 2016
17 oktober 2015 beoordeeld

in dit restaurant 2 keer gegeten. Een keer buiten, een keer binnen. Prijs kwaliteit verhouding in evenwicht. Vriendelijke mensen.

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die Dom Capito bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District

In Dom Capito geweest? Deel je ervaringen!