Beoordeeld op 3 september 2019

Alles keurig verzorgd, appartement mooi groot en schoon. Genoeg zwembaden waar je heen kan. Personeel vriendelijk. Mooi resort. Geen ligbedden stress. Wat een verademing. Resort wordt ook goed bijgehouden.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

Na 2 keer eerder in Alfagar II dit keer in het nieuwe appartement Prestige. Appartement mooi, sofabed slecht, matras te dun. Wij hadden halfpension, restaurant in prestige nog niet klaar, moesten naar Alfagar II voor het eten waar het nu te druk werd, paar keer geen plek!! We hadden gevraagd of we langer op kamer mochten ivm late vlucht, werd eerst gezegd ok maar op dag van vertrek moesten we toch al de kamer uit. Omkleden bij Alfagar II in benauwd douchehok met kakkerlakken!! Was laatste keer Alfagar voor ons, teleurstellend wat je kreeg voor wat wij ervoor betaald hebben

Datum van verblijf: augustus 2019
Manager A, General Manager van Alfagar Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

At Alfagar we do our utmost to provide all our Guests with flawless experiences and we are truly sorry that in this instance it was not the case and that you were disappointed with your stay with us.
Kindly note that our Guests' comments are very important to us.

Please accept our very sincere apologies for the inconvenience that these situations may have caused you.

Once again, we thank you for making the time to provide us with such valuable information.

Beoordeeld op 6 augustus 2019

Wij verbleven in een 3-kamer appartement in het nieuwste gebouw, Alfagar Prestige III, alles was naar wens, nieuw ruim appartement, heel goed onderhouden, 5x per week schoonmaak, veel opbergruimte, ruime douche, voldoende ingerichte keuken, jammer dat er geen vaatwasser aanwezig is ;-) , zeer goede bedden. een heel klein minpuntje, het terras is niet zo breed en de buitentafel had ook iets groter gemogen voor 4 pers., we hadden een appartement op de begane verdieping en de leuning van de trap naar de zwembaden belemmerde ons mooi uitzicht wel een beetje. Het domein is groot , mooi en heel goed onderhouden, rustig zwembad, voldoende ligstoelen en parasol, lekker nieuw restaurant 'Taverne" , Alfagar Prestige is zeker een aanrader voor een geslaagde vakantie.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 26 juli 2019

Prachtig en schoon appartement! Mooie zwembaden, variëteit in sfeerbeleving, (rustigen en wat luidruchtigere baden en restaurants) heel prettig! Geweldige locatie waar we een fantastische vakantie hebben gehad!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 17 juni 2019

Mooi appartementen complex nabij groot hotel, waar men ook kan ontbijten en dineren. Schitterende tuinen en mooie zwembaden. Er is genoeg plek. leuke wandeling naar het strand met ligbedden en parasol verhuur. Kleine supermarkt en autoverhuur op het resort. Evenals wat restaurants die gemiddelde kwaliteit leveren.
Toen wij ons appartement binnen kwamen as het vochtig en bedompt. Geen zon op het balkon. Tevens geregeld last gehad van rioolgeur in het appartement. Nog een minpunt. Daar wij pas in de avond vertrokken onze koffers in een aparte ruimete kunnen plaatsen. Deze ruimte was niet afgesloten en niet onder toezicht. Er werden ook keen labels aan de koffers gedaan en ook geen recu afgegeven. Iedereen kon dus onze koffers of die van anderen meenemen. Waarom geen afsluitbare lockers?

Kamertip: Geen kamer nemen in gebouw 1
Datum van verblijf: juni 2019