“Goed gegeten in te hoog tempo”

Trattoria Toscana - Ristorante Italiano Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 279 van 882 Restaurants in Albufeira
28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten met zeer vriendelijk personeel. Prachtig uitzicht op zee. Veel te hoog tempo tussen voor- en hoofdgerecht. Teveel wisselende personen aan tafel. Zeer matige cappuccino en likeurtje erg karig.

Datum van bezoek: september 2020
Crbricch, Responsabile relazioni con la clientela van Trattoria Toscana - Ristorante Italiano Pizzeria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2020

Hallo Pol en Nol

Hartelijk dank voor uw bezoek en recensie.

Ik kijk ernaar uit je weer te zien en vergeet niet om onze andere restaurants te proberen:

BELLAVITA (Galé - Albufeira)
LA LOCANDA DEI SAPORI (Baixa - Albufeira)
KCASTELLO DI NORCIA (Cerro Grande - Albufeira)
VIVA LA CICCIA (Marina - Albufeira)

27 juni 2020 beoordeeld

Wat een prachtig uitzicht in de schemer! Een tafel voor drie aan de zeekant. Verrukkelijke steak met gorgonzola en gecaramelliseerde uitjes. De bruschetta met gerookte zalm doet watertanden. Een mooi afscheid van deze landstreek.

Datum van bezoek: juni 2020
72countries, Marketing van Trattoria Toscana - Ristorante Italiano Pizzeria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2020

Hello Cornel,

Thank you very much for your visit and review.

Looking forward to seeing you again and don’t forget to try our other restaurants:
BELLAVITA (Galé - Albufeira)
LA LOCANDA DEI SAPORI (Baixa – Albufeira)
CASTELLO DI NORCIA (Cerro Grande – Albufeira)

Best regards,

2 maart 2020 beoordeeld

We werden hier heel vriendelijk ontvangen en hadden een tafeltje vlakbij de oceaan. De ober gaf wat uitleg over het restaurant en de specialiteiten. We aten hier heerlijk voor een meer dan eerlijke prijs, het zicht op de oceaan is natuurlijk ook fantastisch.

Datum van bezoek: februari 2020
Crbricch, Marketing van Trattoria Toscana - Ristorante Italiano Pizzeria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Hallo Michèle,

Hartelijk dank voor uw bezoek en recensie.

Ik kijk ernaar uit je weer te zien en vergeet onze andere restaurants niet te proberen:

BELLAVITA (Galé - Albufeira)
LA LOCANDA DEI SAPORI (Baixa - Albufeira)
CASTELLO DI NORCIA (Cerro Grande - Albufeira)
VIVA LA CICCIA (Marina - Albufeira)

23 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol Italiaans restaurant. Iets rumoerig, maar gezellig, lekker eten, niet goedkoop, maar wel waar voor je geld. Vriendelijke bediening, kind vriendelijk, mogelijkheid om zowel binnen als buiten te zitten.

Datum van bezoek: oktober 2019
Crbricch, Responsabile relazioni con la clientela van Trattoria Toscana - Ristorante Italiano Pizzeria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2019

Hallo 104jeroenk,

Hartelijk dank voor uw bezoek en recensie.
Ik kijk ernaar uit je weer te zien.

14 oktober 2019 beoordeeld

Goed!! Heerlijk gegeten, tagliatelli en biefstuk. Goede wijn en rosé. Zitplaats buiten, genoten van het geluid van de golven. Zeer vriendelijke bediening. Aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2019

Hallo HanV66

Hartelijk dank voor uw bezoek en recensie.
Ik kijk ernaar uit je weer te zien.

TRATTORIA TOSCANA

Reizigers die Trattoria Toscana - Ristorante Italiano Pizzeria bekeken, bekeken ook

In Trattoria Toscana - Ristorante Italiano Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.