“Gastvrij”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij, echte Italianen. Goed eten voor een zeer betaalbare prijs. Zit een beetje verstopt achter de Mexicaan.

Datum van bezoek: september 2019

28 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend eten verzorgd door een echte Italiaanse kok, met zeer vriendelijke en humoristische Italiaanse bediening. Aanrader!

Datum van bezoek: december 2015
7 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige bediening, uitstekend eten en een gemoedelijke sfeer. Let alleen op dat het koffieboontje op de cappuccino een echte koffieboon is, en niet van chocola. ;-)

Datum van bezoek: september 2015
27 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een heel betoog over zijn basketbal carrière en een demonstratie hoe hoog kleinzoon kon springen kreeg ik een heerlijke carpaccio en een echte spaghetti bolognese. Naderhand kregen we nog een heerlijke limoncello. Gezellige mensen en een schoon restaurant met goed eten.

Datum van bezoek: juli 2015
28 juni 2015 beoordeeld

Was er in mei, heb 2 x bij Enzo gegeten, ontdekte hem helaas laat in de vakantie anders was ik er vaker heen gegaan. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en redelijke prijzen. Ben in oktober een maand daar en zal er zeker vaak gaan eten.

Datum van bezoek: mei 2015
    • Sfeer

Reizigers die Ristorante Pizzeria Da Enzo bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District

In Ristorante Pizzeria Da Enzo geweest? Deel je ervaringen!