“Very nice!”
Beoordeling van SushiNow

SushiNow
Geclassificeerd als nr. 249 van 909 Restaurants in Albufeira
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De sushi was heel erg lekker en de borden waren mooi opgemaakt. Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam!

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Google Sushi now gevonden. Niet veel reviews maar wel goede. We hebben het menu genomen (all you can eat voor 19,50). Je begint met zalmcarpaccio, heerlijk!. Daarna een klein bord met warme sushi's, gevolgd door een groot bord met allerlei heerlijke koude sushi's en sashimi. Heerlijk was het. Uit de warme en koude kun je nog kiezen en meer van nemen. Ze bestaan nog niet zo lang vandaar de weinige reviews! Echt een aanrader. De bediening was ook echt heel goed, lieten netjes de wijn proeven voordat het hele glas werd ingeschonken en nadat we aangaven genoeg te hebben werd nog gevraagd of we het wel zeker wisten.

1 week geleden beoordeeld

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die SushiNow bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District
Olhos de Agua, Albufeira

In SushiNow geweest? Deel je ervaringen!