• Aan het strand
Balaia-Sol Holiday Club(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Vila Petra Aparthotel(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Alfagar Aparthotel(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Balaia Mar(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
HotelsClick
Hotwire.com
22 mei 2018 beoordeeld

Fraaie centraal gelegen accommodatie. Van alle gemakken voorzien.Receptie 24 uur bezet. Voertaal Engels en Portugees. Kamers met uitzicht op zwembad zijn mooi, andere kamers trouwens ook. Openbaar vervoer (bus) in de buurt. Wandeling naar oud Albufeira ongeveer 10 minuten.Enthousiast animatieteam met diverse activiteiten.Mogelijkheid om daags voor vertrek het verblijf te evalueren met een MT.-lid. Attent personeel.

Kamertip: mogelijkheid om kamers te verbinden middels geluiddichte tussendeur.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
VilaGaleHotels, Assistant Manager van Vila Galé Cerro Alagoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2018

Beste gast,

Heel erg bedankt voor je feedback over ons hotel, we zijn erg blij dat je je verblijf bij ons hebt genoten.

We herhalen onze dank voor de uitstekende feedback en hopen dat we u binnenkort mogen verwelkomen in Vila Galé Cerro Alagoa.

Met vriendelijke groeten,

Nuno Ramos

26 maart 2018 beoordeeld

vriendelijk en attent personeel. hotel met binnenzwembad, spa, massage en fitness.
groot buitnzwembad, mooie tuin met ligstoelen en zitjes met aansluited een mooie bar wwaar ook snacks verkrijgbaar zijn. het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd als wel ook de lunch bij al included. bij het diner waren de etree en het dessert perfect maar de hoofd maaltijd was van mindere kwaliteit.

Kamertip: kamers aan zwembadzijde hebben ook uitzicht naar zee
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
VilaGaleHotels, General Manager van Vila Galé Cerro Alagoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2018

Geachte heer Dirk K,
Bedankt voor het delen van uw mening over Vila Galé Cerro Alagoa.
We zijn je dankbaar dat je je verblijf op prijs hebt gesteld en kijken ernaar uit om je opnieuw te verwelkomen bij een aankomende gelegenheid.
oprecht

6 januari 2018 beoordeeld

Zeer leuke vakantie gehad in de kerstdag week en dit was Mede door het personeel en top ontbijt.
Zeker weer dit jaar ook bookend was novena verwachting.
Zeer schoon en kompleet hotel met sauna en stoombad inclusief.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
VilaGaleHotels, General Manager van Vila Galé Cerro Alagoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Dear Mr. Theo J,
Thank you for your kind review as we are very pleased to find you have enjoyed your stay at the Cerro Alagoa, and that we have been able to meet your expectations.
Thank you for choosing the Vila Galé Hotels and we hope to welcome you again in a near future
kind regards

5 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een paar dagen Algarve prima. We hadden een junior suite geboekt. Slechte keuze in de winter. Enorm terras + balkon met ligbedden maar nooit zon. Kamer moeilijk warm te krijgen. Let op alle junior suites liggen aan de straatkant. In de zomer met 35 graden wel lekker. Na de eerste nacht naar een kamer op het zuiden met zeezicht. Kamers met de laagste nummering houden het langst de zon. Verder een beetje saai hotel. Door het gebruik van de kleuren een klein beetje somber. Ontbijt uitgebreid maar na een paar dagen een beetje saai. Restaurant lijkt meer op een kantine. Kamers prima maar geen topper. Twee goede bedden, tafel met 2 stoelen en douchen in het bad wat ik naar mate ik ouder word steeds vervelender ga vinden. Vriendelijk personeel.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
VilaGaleHotels, General Manager van Vila Galé Cerro Alagoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 december 2017

Beste Michel99,
Bedankt voor het delen van uw beoordeling en de tijd nemen om uw mening te geven over uw verblijf in Vila Galé Cerro Alagoa.
We zijn verheugd dat u heeft genoten van uw vakantie in Cerro Alagoa en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in het Vila Galé Hotel.
Met vriendelijke groet
Anibal Costa

24 oktober 2017 beoordeeld

Een geweldig hotel ,vriendelijk personeel.we komen volgend jaar zeker terug.goed buffet met veel keuze genoeg ligstoelen bij het zwembad.alles was keurig onderhouden en schoon.ook entertainment was goed

Kamertip: Kamer aan zeekant.
Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
VilaGaleHotels, General Manager van Vila Galé Cerro Alagoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2017

Dear janwolbers,
Beste gast
Met veel voldoening hebben we uw recensie gelezen en ontdekt dat u van uw verblijf in Vila Gale Cerro Alagoa genoten heeft.
Bedankt voor je geweldige reacties, die we zullen doorgeven aan onze medewerkers omdat het erg motiverend voor hen is.
Ik kijk ernaar uit u binnenkort te verwelkomen