Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

Positief: het eten is formidabel, zowel het heel gevarieerde uitgebreide ontbijt, als het avondeten. Bij het avondeten is er telkens keuze uit 2 voor en hoofdgerechten en dessert. De ligging is vrij goed, dicht bij de zee, centraal in Algarve voor bezoeken aan bv Lagos en Faro..
Negatief: de kamer is vrij verouderd.
De egoïsten die smorgens vroeg hun handdoek al aan het zwembad leggen en ze daar de hele dag laten liggen frustreren je. Apatisch personeel aan de receptie..

Ok voor zijn geld maar geen WOW gevoel

Datum van verblijf: september 2018
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Geachte Gast,

Ik dank u bij voorbaat voor het inzenden van de beoordeling van uw verblijf in ons hotel. Het doet ons genoegen te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Het spijt ons dat een en ander niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, maar ik wil u ervan verzekeren dat wij dergelijke situatie zullen beoordelen en verbeteren, zodat wij u bij uw volgend bezoek kunnen verrassen.

Beoordeeld op 21 september 2018

Voor het derde jaar op rij onze vakantie hier doorgebracht en wederom van genoten. Zeer net en proper hotel, mooie kamers, uitstekend ontbijt. Goede locatie, vriendelijk personeel. De twee enige minpunten zijn de slechte koffie bij het ontbijt en aan de bar enkel Pepsi cola i.p.v. de enige echt Coca Cola. Maar dat zijn details en we gaan volgens jaar sowieso terug.

Datum van verblijf: september 2018

Geachte Roelshelga,

Beoordeeld op 20 februari 2018

Prima hotel op goede locatie. In de buurt voldoende eetgelegenheden en stranden. Op loopafstand van Albufeira. De srvice in het hotel is goed, het personeel behulpzaam. Het beste uitzicht met zon op het balkon zit aan de zeezijde. Zeker in febrari aan te bevelen. Het hotel staat aan de rand van een grote vakantiewijk en dicht bij de uitgaansstraat de strip.

Datum van verblijf: februari 2018
Luis V, Manager van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2018

Geachte Jaak,

Beoordeeld op 17 februari 2018

Nette kamers in een design hotel. Prima ontbijt te nuttigen in de serre in een heerlijke februari zon. In de buurt een paar leuke restaurants en een paar gezellige kroegjes. Golftrip in albufeira met voldoende golfbanen in de buurt.

Datum van verblijf: februari 2018

Geachte Mari,

Dank u dat u ons hotel heeft gekozen, en voor de tijd die u voor het schrijven van deze beoordeling heeft uitgetrokken.
Het doet ons bijzonder veel genoegen te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat de door ons hotel geboden ervaring aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Beoordeeld op 2 februari 2018

Door de storm in Nederland werd onze vlucht geannuleerd en vertrokken we niet naar Portugal. Ondanks dat ik kamers geboekt had voor een not-refundable prijs waren ze in het hotel zo vriendelijk om onze overnachtingen zonder meerkosten te verschuiven naar een week later. Zo fijn!
Het is een modern hotel, waaraan ook onderhoud gepleegd wordt.
We waren er in januari en het leek rustig in het hotel, toch was het ontbijt goed bezocht. Een dag hadden we ontbijt in de serre, omdat het restaurant opgeknapt werd. Zowel in de serre als in het restaurant zaten we zeer comfortabel en gezellig. Zeer uitgebreid ontbijt met brood, vleeswaren, verschillende soorten kaas,warme items zoals champignons, ei, worst, tomaten enz., zoete broodjes/gebak, jam, nutella enz., veel soorten vers fruit, youghurt, verse jus en zelfs bubbels. als ik dan iets moet opmerken zou ik andere koffie lusten dan de koffie uit een zelfbedienings apparaat.
Standaard kamer is eenvoudig maar netjes, luxere kamers zullen waarschijnlijk beter zijn....Personeel is erg vriendelijk. Volgend jaar gaan we weer terug.

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Luis V, Manager van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2018

Geachte Gast,