Grand Muthu Forte do Vale
US$ 154*
US$ 208*
US$ 147*
  • Gratis parkeren
Hotel Topázio(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 115*
  • Zwembad
Golden Beach by 3HB(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 190*
US$ 185*
  • Zwembad
Alfagar Alto da Colina(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 153*
US$ 403*
US$ 286*
Hotwire.com
  • Zwembad
Clube Albufeira Resort(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 95*
US$ 92*
  • Zwembad
Alfagar Aparthotel(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 185*
US$ 167*
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Week verbleven van 26 juli t/m 2 augustus. We hadden een prachtig appartement (307)met uitzicht op de Atlantische oceaan. Kamer is groot en van alle gemakken voorzien, oa 2 flatscreen tv's, vaatwasser en wasmachine. We gingen met schone kleren weer naar huis. Forte do vale is rustig gelegen en toch dicht bij old town en strip. Ook het strand op loopafstand. (10 min.)De appartementen werden elke dag schoongemaakt. Personeel erg vriendelijk. Kortom een aanrader.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
MGM_Muthu_Hotels, General Manager van Grand Muthu Forte do Vale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2016

Dear Guest,

We would like to thank you for your review.

We were delighted to read that the facilities and service we provided were to your satisfaction.

Your kind comments have been passed on to the team and we hope to welcome you back to the hotel soon.

Kind regards

27 juli 2016 beoordeeld

Heerlijk rustig hotel met ruime appartementen die van alle gemakken zijn voorzien. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een mooi zwembad dat overigens tijdens ons verblijf erg druk bezet was. Helaas ook hier veel vroege 'handdoekleggers' die de ligbedden hiermee 'claimen'. Dan is het strand een prettig alternatief. De ligging is op loopafstand van zowel de oude als de nieuwe stad / 'de strip' en op korte afstand van het strand. Ook op loopafstand een heel goede warme bakker, supermarkt en horeca. Als je niet wil lopen, brengt het toeristentreintje dat op de rotonde voor de deur stopt, je naar alle uitgaansplekken. Daarnaast rijden er volop Tuk Tuk's. Wel wat duurder maar zeker een leuke ervaring. En vaak sneller dan een gewone taxi. Parkeren van je huurauto kan recht voor de deur op de ruime parkeerplaats van het hotel. Kortom een aanrader.

Kamertip: Appartement op de tweede etage aan de westkant met uitzicht van het balkon op de rotonde. Dus altijd wat te beleven.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
MGM_Muthu_Hotels, General Manager van Grand Muthu Forte do Vale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

Dear Guest,

Thank you for your nice review and for choosing our hotel.

We are very happy that you enjoyed your stay with us and mention the great location of our hotel.

We hope to welcome you back soon in the near future.

Kind regards

15 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Portugal is al top. Maar Forte do Vale. Was weer n geniale zet. Heerlijk appartement met uitzicht op zwembad en verre omgeving. Komen graag nog n keer terug. En wat helemaal top was, was dat er n nederlands sprekende receptioniste was. Super vriendelijk en super behulpzaam.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
MGM_Muthu_Hotels, General Manager van Grand Muthu Forte do Vale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2015

Geachte Gast,

Dank u voor uw positieve reacties over Forte do Vale.

Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons en Hij moedigt ons aan om te verbeteren en te streven naar de beste service aan al onze gasten.

We kijken ernaar uit om je weer te zien op uw volgende bezoek naar Albufeira.

Vriendelijke groeten

18 maart 2015 beoordeeld

We komen vanaf het begin al in Forte do Vale en hebben het hier nog steeds prima naar ons zin. Ruime kamers en compleet ingerichte keuken. Aardig personeel, waarbij wij vooral heel blij zijn met Gina, die Nederlands spreekt en waar je altijd met je vragen terecht kunt.
Wij blijven hier graag komen!

• Verbleef: maart 2015, reisde met vrienden
MGM_Muthu_Hotels, General Manager van Grand Muthu Forte do Vale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2015

Dear Guest,

Thank you for the wonderful review.

We are pleased to read that you enjoyed your stay at our Hotel Forte do Vale and that you have visited us from the beginning.

We can assure that your comments will not only motivate the team but also encourage them to maintain and improve on the service to all our future guests.

We look forward to your return visit

Kind regards,

3 februari 2015 beoordeeld

Mooie ruim appartement. Overkapt balkon valt beetje tegen. Prima ingerichte keuken. Prima ligging maar uitzicht is beetje saai. Minpuntje is dat je apart moet betalen voor binnenzwembad en spa. Verwacht ik niet in 5 sterren hotel. Verder heerlijk verblijf.

• Verbleef: februari 2015
MGM_Muthu_Hotels, General Manager van Grand Muthu Forte do Vale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2015

Dear Guest,

Thank you for choosing Forte do Vale for your recent stay in Algarve.

We have read your comments about the hotel and we greatly appreciate that you took the time to write them, as our guests satisfaction is our main priority.

We look forward to welcoming you again in the very near future.

Kind regards,