“Wat n heerlijkheid”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Grand Muthu Forte do Vale
Beoordeeld als nr. 15 van 136 bijzondere accommodaties in Albufeira
15 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Portugal is al top. Maar Forte do Vale. Was weer n geniale zet. Heerlijk appartement met uitzicht op zwembad en verre omgeving. Komen graag nog n keer terug. En wat helemaal top was, was dat er n nederlands sprekende receptioniste was. Super vriendelijk en super behulpzaam.

Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
MGM_Muthu_Hotels, General Manager van Grand Muthu Forte do Vale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2015

Geachte Gast,

Dank u voor uw positieve reacties over Forte do Vale.

Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons en Hij moedigt ons aan om te verbeteren en te streven naar de beste service aan al onze gasten.

We kijken ernaar uit om je weer te zien op uw volgende bezoek naar Albufeira.

Vriendelijke groeten

18 maart 2015 beoordeeld

We komen vanaf het begin al in Forte do Vale en hebben het hier nog steeds prima naar ons zin. Ruime kamers en compleet ingerichte keuken. Aardig personeel, waarbij wij vooral heel blij zijn met Gina, die Nederlands spreekt en waar je altijd met je vragen terecht kunt.
Wij blijven hier graag komen!

• Verbleef: Maart, 2015, reisde met vrienden
MGM_Muthu_Hotels, General Manager van Grand Muthu Forte do Vale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2015

Dear Guest,

Thank you for the wonderful review.

We are pleased to read that you enjoyed your stay at our Hotel Forte do Vale and that you have visited us from the beginning.

We can assure that your comments will not only motivate the team but also encourage them to maintain and improve on the service to all our future guests.

We look forward to your return visit

Kind regards,

3 februari 2015 beoordeeld

Mooie ruim appartement. Overkapt balkon valt beetje tegen. Prima ingerichte keuken. Prima ligging maar uitzicht is beetje saai. Minpuntje is dat je apart moet betalen voor binnenzwembad en spa. Verwacht ik niet in 5 sterren hotel. Verder heerlijk verblijf.

• Verbleef: Februari, 2015
MGM_Muthu_Hotels, General Manager van Grand Muthu Forte do Vale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2015

Dear Guest,

Thank you for choosing Forte do Vale for your recent stay in Algarve.

We have read your comments about the hotel and we greatly appreciate that you took the time to write them, as our guests satisfaction is our main priority.

We look forward to welcoming you again in the very near future.

Kind regards,

2 maart 2014 beoordeeld

Goed, redelijk ruim appartement, goede (harde) bedden. Zit/slaapbank in de woonkamer zit niet comfortabel omdat onderste bed er steeds een stukje onderuit komt.
Keuken compleet ingericht met 4 pits kookplaat, afwasmachine, koelkast, 3 laden diepvries en wasmachine, combimagnetron (geen oven). Geen gebruiksaanwijzing.
Opscheplepels, vergiet en spatels etc. ontbreken.
Wij hadden een appartement op de “kopse kant” daardoor al vroeg de zon. De appartementen aan zwembadzijde hebben pas zon na 13 uur. Vriendelijk personeel.
Er rijdt een pendelbus tussen de 4 resorts van de zelfde eigenaar, deze bus rijdt ook 1x per dag naar het shoppingcenter en het oude centrum. Op verzoek stopt hij ook in de buurt van de Aldi/Lidl.
Dit zou best wat meer mogen. Zodat je ook terug kan vanuit het oude centrum.

Kamertip: Zorg dat je geen appartement hebt met uitzicht op de parkeerplaats, Zon al vroeg weg en geen uitzich ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2013, reisde met een partner
MGM_Muthu_Hotels, General Manager van Grand Muthu Forte do Vale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2015

Dear Guest,

Many thanks for the feedback on your stay at our hotel, your comments are highly appreciated and will be considered to improve our services.

We are sorry that you found the beds hard and the sofa bed uncomfortable; we have addressed these issues to the management.

Unfortunately not all of our apartments receive the same amount of hours of sun during the day but this can easily be solved when requested at reception for a possible change of the unit.

We hope that you will visit us soon and give us the opportunity of serving you again in the near future.

Kind regards

23 oktober 2013 beoordeeld

Voor het eerst geweest. We hebben het zien bouwen. Prachtige appartementen en heerlijk schoon. We komen hier zeker terug. Vriendelijke mensen. Er staat een dame die Nederlands spreekt. Heerlijk dicht bij het strand lopen zowel naar het nieuwe als het oude gedeelte .

Kamertip: Heerlijk naar het oude centrum. Eten bij de echte Portugees
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
1 augustus 2013 beoordeeld

goed appartement, ruim van opzet, ook in de hallen waar je wireless verbinding hebt.
6x pw schoonmaak (goed!), zondag alleen de handdoeken. Wel gehorig, dus je moet ook geluk hebben met buren.
Bedden waren letterlijk veerkrachtig: je voelt en hoort de veren hun werk doen. Moet je wel tegen kunnen.
Ligging: niet in de topdrukte (van De Strip), maar op loopafstand! In de buurt een supermarkt en iets verderop nog één ( iets grotere) en ook een goede bakker (aan te bevelen). Strand is lopend goed te doen.

• Verbleef: Juli, 2013, reisde met familie
24 juni 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima appartement om een week of paar dagen te verblijven! Ruim opgezet, grote kamers, goede douche en vriendelijk personeel! Alleen de bedden zijn vreselijk hard en stug, 's ochtends ga je graag je bed uit! Maar wij hebben een heerlijk lang weekend hier gehad! Al met al een aanrader! Prijs kwaliteit uitstekend!

• Verbleef: Juni, 2013
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Albufeira bekeken
op 1 km afstand
Vila Galé Cerro Alagoa
nr. 26 van 152 in Albufeira
1.746 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Grand Muthu Forte do Vale geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Grand Muthu Forte do Vale

Adres: Rua Dunfermline | Areias de Sao Joao, Albufeira 8200-278, Portugal (Voorheen Hotel Apartamento Forte Do Vale)
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Albufeira
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 15 van 136 bijzondere accommodaties in Albufeira
Prijsklasse: €41 - €325 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Grand Muthu Forte do Vale 5*
Aantal kamers: 125
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Agoda en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Grand Muthu Forte do Vale met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Forte Do Vale Hotel Albufeira

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?