Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Restaurant
Alpinus Hotel(Albufeira)
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 167 per nacht.

• Gratis parkeren
Alfagar Aparthotel(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Gratis parkeren
Falésia Mar by 3HB(Olhos de Agua)
Gratis annuleren tot 27/07
HotelsClick
18 maart 2015 beoordeeld

We komen vanaf het begin al in Forte do Vale en hebben het hier nog steeds prima naar ons zin. Ruime kamers en compleet ingerichte keuken. Aardig personeel, waarbij wij vooral heel blij zijn met Gina, die Nederlands spreekt en waar je altijd met je vragen terecht kunt.
Wij blijven hier graag komen!

• Verbleef: maart 2015, reisde met vrienden
MGM_Muthu_Hotels, General Manager van Grand Muthu Forte do Vale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2015

Dear Guest,

Thank you for the wonderful review.

We are pleased to read that you enjoyed your stay at our Hotel Forte do Vale and that you have visited us from the beginning.

We can assure that your comments will not only motivate the team but also encourage them to maintain and improve on the service to all our future guests.

We look forward to your return visit

Kind regards,

3 februari 2015 beoordeeld

Mooie ruim appartement. Overkapt balkon valt beetje tegen. Prima ingerichte keuken. Prima ligging maar uitzicht is beetje saai. Minpuntje is dat je apart moet betalen voor binnenzwembad en spa. Verwacht ik niet in 5 sterren hotel. Verder heerlijk verblijf.

• Verbleef: februari 2015
MGM_Muthu_Hotels, General Manager van Grand Muthu Forte do Vale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2015

Dear Guest,

Thank you for choosing Forte do Vale for your recent stay in Algarve.

We have read your comments about the hotel and we greatly appreciate that you took the time to write them, as our guests satisfaction is our main priority.

We look forward to welcoming you again in the very near future.

Kind regards,

2 maart 2014 beoordeeld

Goed, redelijk ruim appartement, goede (harde) bedden. Zit/slaapbank in de woonkamer zit niet comfortabel omdat onderste bed er steeds een stukje onderuit komt.
Keuken compleet ingericht met 4 pits kookplaat, afwasmachine, koelkast, 3 laden diepvries en wasmachine, combimagnetron (geen oven). Geen gebruiksaanwijzing.
Opscheplepels, vergiet en spatels etc. ontbreken.
Wij hadden een appartement op de “kopse kant” daardoor al vroeg de zon. De appartementen aan zwembadzijde hebben pas zon na 13 uur. Vriendelijk personeel.
Er rijdt een pendelbus tussen de 4 resorts van de zelfde eigenaar, deze bus rijdt ook 1x per dag naar het shoppingcenter en het oude centrum. Op verzoek stopt hij ook in de buurt van de Aldi/Lidl.
Dit zou best wat meer mogen. Zodat je ook terug kan vanuit het oude centrum.

Kamertip: Zorg dat je geen appartement hebt met uitzicht op de parkeerplaats, Zon al vroeg weg en geen uitzicht
  • Verbleef: december 2013, reisde met een partner
MGM_Muthu_Hotels, General Manager van Grand Muthu Forte do Vale, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2015

Dear Guest,

Many thanks for the feedback on your stay at our hotel, your comments are highly appreciated and will be considered to improve our services.

We are sorry that you found the beds hard and the sofa bed uncomfortable; we have addressed these issues to the management.

Unfortunately not all of our apartments receive the same amount of hours of sun during the day but this can easily be solved when requested at reception for a possible change of the unit.

We hope that you will visit us soon and give us the opportunity of serving you again in the near future.

Kind regards

23 oktober 2013 beoordeeld

Voor het eerst geweest. We hebben het zien bouwen. Prachtige appartementen en heerlijk schoon. We komen hier zeker terug. Vriendelijke mensen. Er staat een dame die Nederlands spreekt. Heerlijk dicht bij het strand lopen zowel naar het nieuwe als het oude gedeelte .

Kamertip: Heerlijk naar het oude centrum. Eten bij de echte Portugees
  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
1 augustus 2013 beoordeeld

goed appartement, ruim van opzet, ook in de hallen waar je wireless verbinding hebt.
6x pw schoonmaak (goed!), zondag alleen de handdoeken. Wel gehorig, dus je moet ook geluk hebben met buren.
Bedden waren letterlijk veerkrachtig: je voelt en hoort de veren hun werk doen. Moet je wel tegen kunnen.
Ligging: niet in de topdrukte (van De Strip), maar op loopafstand! In de buurt een supermarkt en iets verderop nog één ( iets grotere) en ook een goede bakker (aan te bevelen). Strand is lopend goed te doen.

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie