“Heerlijk vers en goed van smaak”
Beoordeling van Casa Da Fonte

Casa Da Fonte
Geclassificeerd als nr. 170 van 882 Restaurants in Albufeira
Geschikt voor: Romantisch, Barscene, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
1 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Leuk restaurant, goede ambiance, vriendelijk personeel maar vooral erg lekker eten. Wij hadden verse zalm en lamskoteletten, allebei perfect. Een aanrader!

29 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een familiebedrijf waar de aandacht naar de gerechten en de klanten gaat voor een hele goede prijs. Heerlijk gezeten en leuk met de eigenaar zitten praten.

19 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier naartoe gegaan omdat we goede dingen lazen over dit restaurant. De binnenplaats is gezellig. Eten was prima (spareribs en Portugese kip), wijn wat minder. Het eten kwam heel snel, maar dit is misschien een Portugees dingetje. Of het komt erdoor dat deze restaurants gewend zijn aan massa's toeristen en dit door corona nu minder klanten aanwezig zijn maar de keuken nog op volle toeren draait.

10 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! 3 jaar geleden hier top gegeten en nu deze vakantie weer terug naar dit gezellige restaurant! Het eten blijft top. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020
9 augustus 2020 beoordeeld

Leuk om te dineren in de oude binnentuin, erg goed eten en fijne service!! Meerdere plekken om te kunnen dineren, zo is er voor ieder wat wils!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Casa Da Fonte bekeken, bekeken ook

In Casa Da Fonte geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.