“Huiselijk appartement en rustig gelegen”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Yellow CIP

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Bentewild ...
1 beoordeling
“Huiselijk appartement en rustig gelegen”
Beoordeeld op 29 juli 2019 voor een verblijf in juli 2019

Fijn, mooi ingericht en schoon appartement. Het was rustig gelegen maar toch dicht bij het strand en en de strip, ook de supermarkt lag dicht bij.

Fijne bedden en alleen de enkele bedden waren wat minder comfortabel maar wel oké.

Ook was het handig dat er twee badkamers waren.

Goed en vriendelijk contact met de verhuurder. Ook het transfer bij hen geregeld dat vlekkeloos verliep.

Datum van verblijf: juli 2019
Je leeftijdgroep 18-24
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
13 aug 2019
Bedankt voor je reactie, Bente!
We zijn erg blij dat je genoten hebt van je verblijf in ons appartement.
Wij wensen u het allerbeste en kunnen ons bij een andere gelegenheid opnieuw bezoeken.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren