“Superlekker Indiaas eten”

wo 16-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 8 van 990 Restaurants in Albufeira
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op de laatste dag van onze vakantie bij dit restaurant wezen eten, spijt dat we niet eerder zijn gegaan! Super lekkere Indiase gerechten, de chicken tikka massala is echt een aanrader!

4 weken geleden beoordeeld

Leuke bediening, heerlijk gegeten, leuke prijs!
En we kregen op het einde nog een shot from the house.. top!

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we binnenkwamen en ons voorgerechtje kregen waren we al onder de indruk! en over het hoofdgerecht mochten we ook zeker niet klagen, integendeel! Naar mijn mening een zeer goed Indisch restaurant met vriendelijk personeel

Datum van bezoek: augustus 2019
6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste keer en we gaan zeker terug. Chicken Mango en Byriani special fantastisch.
Een aanrader.

27 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten! Vriendelijk en grappig personeel, goede service en uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Wij raden iedereen aan om hier een hapje te eten.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Mother India bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District

In Mother India geweest? Deel je ervaringen!