Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 216 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 124 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Moov Hotel Evora(Evora)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
Orbitz.com
10 januari 2018 beoordeeld

We hadden de suite met 2 slaapkamers en aparte (gedeelde) badkamer. De kamers waren ruim, goed uitgerust, mooi ingericht. De uitbaters waren heel betrokken en stonden klaar om met elke zorg hulp te bieden. Het ontbijt was heel lekker en ruim. De koffie, thee en het huisgemaakt gebak dat ook 's avonds nog klaar stond was een fijne extra. Ik ga er graag naar terug.
De bibliotheek is impressionant.

• Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een Quinta om nooit meer te vergeten! Aan de rand van évora, tussen de olijfbomen ligt deze quinta. Een mooi onderhouden en sfeervol ontworpen tuin rond het huis. Zeer vriendelijke eigenaren runnen met z'n tweeën deze B&B alsof het een 5sterren hotel is.
Een lokatie om volledig te ontspannen. In de avond kan er (mee)gegeten worden. Er wordt dan begonnen met een aperitief op het terras, gevolgd door een waanzinnig 3-gangen diner. Echt een bijzondere quinta!!!

Verbleef: juli 2016
11 juli 2015 beoordeeld

De Quinta ligt op een paar kilometer van Evora tussen de kurkeiken.
De ontvangst door de gastheer en gastvrouw is buitengewoon hartelijk.
Wij hadden twee kamers met aangrenzende badkamer. De kamers waren ruim en door de dikke muren ook vrij koel;
Er is wel geen airco en ook geen koelkast op de kamer, maar elke dag stond er fris citroen-muntwater klaar en was er heerlijke cake. De gastvrouw kookt heerlijk en de tafel is steeds feestelijk gedekt.
Als je de omgeving wil verkennen en zelfs om naar Evora te gaan heb je een wagen nodig.
Wim en Monique , we bewaren heerlijke herinneringen aan jullie.

Kamertip: Van onze kamer stapte je bijna letterlijk het zwembad in !!!Heerlijk
  • Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
7 juli 2015 beoordeeld

Wij hebben met 3 vriendinnen een week doorgebracht in de prachtige Quinta do Cano.
We werden er allerhartelijkst verwelkomd door Wim en Monique en hun vriendelijke honden. We kregen de familiekamer toegewezen: 2 gezellige, ruime kamers met gemeenschappelijke badkamer. Elke dag aten we er een lekker ontbijt en 3 keer schoven we aan bij het heerlijk diner dat met door Monique met zorg bereid was.
We hadden ons weekje wel uitgekozen, het was er bloedheet, elke dag om en bij de 40°. Maar na onze uitstappen was het telkens goed thuis komen, een stukje van de heerlijke, zelfgebakken cake eten, koffie of thee erbij of een ijskoud glas muntwater.
En daarna: lekker zwemmen en uitblazen in de schaduw bij het zwembad.
Dit is een verblijf waar we nog lang over zullen spreken!

• Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
10 april 2014 beoordeeld

Deze quinta is prachtig gelegen met uitzicht op het aquaduct van Evora. Op slechts 5 autominuten van Evora zelf af kom je in een oase van rust terecht. De kamer was heel erg schoon en keurig ingericht. Op verzoek kun je het diner gebruiken, ideaal als je s'avonds niet meer de deur uit wilt. Monique kan heel erg lekker koken.

• Verbleef: maart 2014, reisde alleen