“Bediening en eten top, prijs redelijk hoog”
Beoordeling van O Trovador

O Trovador
Geclassificeerd als nr. 46 van 314 Restaurants in Evora
Keukens: Portugees, Hedendaags
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten, bediening is echt bijzonder vriendelijk en attent. De jongeman gaf goede uitleg over de (traditionele) gerechten, wellicht soms iets te veel uitleg.
Eten was ook heerlijk, met name de toetjes!
Restaurant zelf is niet heel erg sfeervol, maar het ouderwetse heeft ook z’n charmes! Maar beetje moderniseren zou beter zijn!
Heerlijke wijn gedronken en fijne avond gehad, ben je bewust dat dit een (erg) duur restaurant is voor Portugese begrippen!

Datum van bezoek: september 2019

11 augustus 2019 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening met nodige uitleg over het eten. Voorstel van 5 voorgerechten. Te weigeren natuurlijk maar zeer lekker! Prijs/kwaliteit zeer redelijk. Echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
12 augustus 2017 beoordeeld

De ober doet eerst een voorstelling van enkele hapjes. Je kan deze zonder probleem weigeren en in feite doe je dat best ook. Wij kozen toch voor 2 hapjes en deze bleken achteraf meer te kosten dan het hoofdgerecht.
Ook de wijn is naar Portugese normen zeer duur.
Het eten zelf was wel heel lekker klaargemaakt.

Datum van bezoek: augustus 2017
22 april 2016 beoordeeld

Vanaf de Rua Cándido dos Reis niet goed zichtbaar, ligt deze eetgelegenheid vlakbij ons hotel. Niet vol, maar wel slechts lokale Portugezen, die hier kwamen eten. De keuken is prima! Helaas een snobistische ober, die zijn eigen goedkope wijn afraad! Waarom ziet je die dan wel op de kaart?

Datum van bezoek: april 2016
25 oktober 2015 beoordeeld

Een oudere meneer op straat wist wel een lekker restaurant. Hij had gelijk... Goede bediening, geweldige huiswijn voor een milde prijs. Ik heb Boar gegeten met gegrilde ananas en eigen gemaakte friet als side dish. Mijn man iberico temptation of porc ( mocht ik ook een stukje van proeven, mmmm) . De chocolaterie mousse was heerlijk. Het enige waar we spijt van hebben gehad is dat we de volgende dag niet weer daar hebben gegeten.

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die O Trovador bekeken, bekeken ook

Evora, Evora District

In O Trovador geweest? Deel je ervaringen!