“Rommelig ”

Ristorante Pizzeria Dona Maria
Geclassificeerd als nr. 8 van 76 Restaurants in Beja
20 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is rommelig en onduidelijk.
Je krijgt er veel eten maar niet de Italiaan zo als wij ze kennen.
De lasagne was meer een kaasfondue
Prijs kwaliteit is oke

Schrijf een beoordeling

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn in de binnen tuin zitten eten.
Als voorgerecht een knoflookbrood was lekker maar anders dan verwacht zag eruit als 'n mini pizza had stukjes stokbrood verwacht, daarna kwam nog een lekkere pizza goede sangria erbij en je hebt heetlijk eten + drinken voor niet veel geld met 2 personen ca. € 25.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dona Maria voelt als een Italiaans restaurant in Portugal en dat is even een gekke gewaarwording na alle kleine restaurantjes in Alentejo. Op een dinsdagavond in september draait deze tent op topcapaciteit en dat geeft aan hoe populair dit restaurant is. Goede en snelle bediening die je laat zitten als je uitgegeten bent. Pizzabakker is een ware artiest. Pizza's zijn goed, huiswijn is prima, tiramisu was helaas uitverkocht en over de prijzen hebben we het helemaal niet. Akoestiek is slecht, bij topdrukte is een kippenhok er niets bij.

Bedank E. v
20 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na twee weken Pousada chique was het een verademing om bij Dona Maria aan te schuiven. En we hoefden er alleen maar de weg voor over te steken.
We begonnen - wellicht iets te gulzig - met het overheerlijke knoflookbrood en een eenvoudige salade. Mama Mia wat was dat lekker! De vriendelijke ober hield de vaart erin en al snel hadden we een fijne pizza voor ons staan. Die kregen we echt niet meer helemaal op. Gelukkig was er nog ruimte voor de zalige chocolade mouse, koffie en een likeurtje. Met wijn en water inbegrepen waren we 28 euro kwijt.
Ga dat proeven!!

22 maart 2016 beoordeeld

De heerlijke salade met tonijn is als voorgerecht voldoende voor 2 personen. Ook de hele goede Pizza Napole is groot genoeg om met 2 te delen. Mooie witte en rode (huis)wijnen per karaf. Fijne desserts met verschillende soorten chocolademousse. Wel jammer van die TV's (met verschillende programma's) die nogal afleiden.

Reizigers die Ristorante Pizzeria Dona Maria bekeken, bekeken ook

In Ristorante Pizzeria Dona Maria geweest? Deel je ervaringen!