“Via TripAdvisor gevonden”

Os Infantes Restaurante
Geclassificeerd als nr. 10 van 86 Restaurants in Beja
Keukens: Grill, Fusion
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van enkele reviews hierheen gegaan. Eigenaar runt het restaurant sinds 9 maanden, en dat doet ie geweldig. Hij is vroegere fotograaf en heeft een mooie sfeerbeelden neer te zetten ( of te behouden).
Oh ja, we hebben ook nog heerlijk gegeten voor Portugese prijzen.

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een uitstekend restaurant. Alle gerechten waren van top kwaliteit, met soms verrassende maar goede combinaties van ingrediënten. Ook het pand is van binnen mooi om te bewonderen.

1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Nagerecht "banoffee" was echt verrukkelijk. De kok kwam uitgebreid zijn smakelijke gerechten toelichten en de bediening was buitengewoon sympathiek. Sfeervol restaurant. Veruit de belangrijkste atractie van Beja.

23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen hier dineren tijdens ons verblijf in Beja. Heerlijke smakelijke gerechten en zeer vriendelijke staff. Uitstekende prijs kwaliteitverhouding. Echte aanrader. Wat ons betreft het beste restaurant in Beja.

22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk en goed restaurant. Gezellige kok. Prima eten. Het is echt de moeite waard om dit restaurant te bezoeken qua eten en prijstechnisch. Super.

Reizigers die Os Infantes Restaurante bekeken, bekeken ook

Beja, Beja District

In Os Infantes Restaurante geweest? Deel je ervaringen!