“Sfeervol en goede lokale keuken”
Beoordeling van Vovo Joaquina

Vovo Joaquina
Geclassificeerd als nr. 3 van 76 Restaurants in Beja
Keukens: Portugees
12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader en loopafstand van de pousada. Ademt precies wat je van Portugal in het binnenland hoopt te krijgen. Service is vlot en attent. Kwaliteit is goed en advies vragen over de plaatselijke wijnen schept direct een band. Prima avond!

Hugo O, Gerente de relações com clientes van Vovo Joaquina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Dear customer thank you for the review, we are glad you enjoy the food and the wine.
Hope to see you in a near future so you can enjoy more and different food.

Vovo Team

Schrijf een beoordeling

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een kleine kaart , maar wat een kaart !!! Zijn al 3 weken onderweg in Portugal maar dit was een topper. Stoofpotje van inktvis en Chuck steak en als dessertje chocolade cake met peer en pistache. Zeer vriendelijke bediening . Kortom doe de moeite om door de kleine straatjes te wandelen en je word beloond !!!!

Hugo O, Gerente de relações com clientes van Vovo Joaquina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017

Dear customer, thank you for the wonderful review. Hope to see you soon!

Vovó Team

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier ongelofelijk lekker gegeten. De polpo was zo mals en alles was met zo veel liefde bereid, Ontzettende aanrader. En we hebben gewoon 2x het zelfde toetje besteld:-)
Bediening kundig, en heel erg aardig!!!!

Hugo O, Gerente de relações com clientes van Vovo Joaquina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2017

Dear Costumer, thank you for this great review! Hope to see you in a near future

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond enorm genoten van de super lekkere gerechten die ze hier maken. Een aanrader als je in Beja of omgeving verblijft. De jongen die ons bediende was aardig, rustig en attent. En het restaurant zelf heeft een fijne aankleding met hoge witte muren. Zou zo voor een tweede keer gaan!

27 juni 2017 beoordeeld

Wat een heerlijk eten voor een prima prijs! We troffen deze avond een Nederlandse gastvrouw die een weekje aanwezig was in het restaurant en blijkbaar de, tevens Nederlandse, eigenaar kende. Het zelfgemaakte verse brood dat we vooraf kregen was super lekker en een goed begin voor wat nog volgde. Zowel de voor- als hoofdgerechten waren erg lekker; Portugees maar met een meer verfijnde en originelere smaak dan in de traditionele restaurants. Bovendien waren de gerechten mooi opgediend. Ook de inrichting van het restaurant was smaakvol, zeker voor Portugese begrippen. Het bedienend personeel was ook bijzonder vriendelijk. Een echte aanrader!

Hugo O, Gerente de relações com clientes van Vovo Joaquina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2017

Dear Kanaries we appreciate all your feedback and we are glad you enjoyed the restaurant. We are going to see you in the future for sure :)

Reizigers die Vovo Joaquina bekeken, bekeken ook

In Vovo Joaquina geweest? Deel je ervaringen!