“De moeite waard!”

Restaurante Dom Dinis
Geclassificeerd als nr. 1 van 87 Restaurants in Beja
Keukens: Portugees
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de enthousiaste recensies op Tripadvisor hebben we tijdens ons verblijf in Beja in dit restaurant gegeten. Nog niet eerder zo’n prachtig stuk vlees gegeten. Snelle en goede service. Inrichting met spaarlampen en TV aan maar dat maakte voor het eten niets uit!

Rest_DomDinis, Gerente de relações públicas van Restaurante Dom Dinis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2018

Goede avond.
Het Dom Dinis-team is dankbaar voor uw bezoek en alle opmerkingen die u heeft gemaakt met betrekking tot onze service, waar we niet erg trots op zijn. Klanten zijn onze reden om te bestaan. Bedankt.
Met vriendelijke groet en een goede vakantie.

1 november 2017 beoordeeld

Geweldig tentje. Via TripAdvisor ontdekt. Reserveren is aan te raden. Het tentje zit snel vol en voor openingstijd staan de gasten al voor de deur te wachten.
Wij werden zeer vriendelijk geholpen door een ober die goed Engels sprak en de kaart voor ons uitlegde. We hadden via TA al gezien dat de mixed meat een aanrader is en dat hebben we besteld en geen moment spijt van gehad. Verrukkelijk! Bijgerechten waren ook smakelijk, evenals de huiswijn.
Als je naar Beja gaat, reserveer hier en ga lekker genieten!

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke en enthousiaste bediening. Spreken weinig Engels maar adviezen "local speciality" opgevolgd tot en met mint likeur bij espresso. Geen moment spijt. Echt een aanrader.

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer dat ruim de helft van de vleessoorten niet beschikbare waren, toch heerlijke steak gegeten.
Portugese sfeer en prijzen, Engelse taal is beperkt.

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen de lokale bevolking lekker mals vlees gegeten. We namen de mixed meat (iedereen in het restaurant). Ober was vriendelijk en gaf uitleg over de kaart die alleen in het Portugees was.

Reizigers die Restaurante Dom Dinis bekeken, bekeken ook

In Restaurante Dom Dinis geweest? Deel je ervaringen!