10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Service en eten is zeker geen ster waard. Veel geblaat weinig wol. Inrichting ok. Prijs niet waard!
Beja heeft weinig te bieden buiten muséum en kleine vervallen straatjes.kathedraal pas open om 17.30 en valt tegen.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Manager_DJoao, Gerente van Pousada Convento Beja, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2018

Silke möchten danke Präferenz. die Pousadas de Portugal sowie das Versenden Ihrer schönen Gedanken über Ihren Aufenthalt im Pousada Convento Beja haben sind wir sehr froh zu wissen, dass unsere Dienstleistungen, die Ihnen gefallen und dass wir leben können bis zu Ihren Erwartungen. Das Team fühlt sich natürlich stolz zu wissen, wer in der Lage, die gewünschte Qualität unserer Dienstleistungen zu erhalten war. sind durch Worte wie. eigentlich haben wir Kraft und Anregung zu unseren Herausforderungen, immer motiviert, jeden Tag mit den besten Grüßen, Sergio Dias

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer ruim opgezette pousada, prachtig ingericht, goede service, rustige atmosfeer en van alle gemakken voorzien. Aardige kasteel-restanten (gratis op de toren) en een paar kleine musea dichtbij. De vis bij het diner was uitstekend.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 4 april 2018

Dear Customer,

We thank you for your comments and the time spent. It is with personal satisfaction that I acknowledge the positive feedback regarding our team work and effort. It is reassuring to know that our endeavor to create memorable moments is successful. Once again we thank you for your comments which we will be passing on to all our team members and we hope to have the opportunity in welcoming you back in the very near future.

Best regards,

1 november 2017 beoordeeld

Prima pousada, zeer vriendelijke en servicegerichte receptionist. Ook in deze pousada geen enkel probleem dat we voor inchecktijd waren gearriveerd. Receptionist bood aan om onze koffers naar onze kamer te brengen. Pousada is zeer ruim van opzet en straalt rust uit. Wij hadden een prachtige junior suite met uitzicht op de tuin en een heerlijk bed (het lekkerste bed van alle pousada's tijdens onze pousada reis :)). Trouwens in de ruime badkamer was het heerlijk vertoeven met een fijne regendouche en ruime keuze aan badspullen.
We hadden op de aankomstdag 's middags tijd om even bij te komen bij het mooie zwembad met heerlijke ligstoelen.
Enige minpuntje is dat ook hier een toeristenbus was die, net voor ons, het ontbijtbuffet had geplunderd. Gelukkig zaten de gasten in een andere kamer, maar bij het ontbijt bleef er nog maar weinig lekkere keuze over (en helaas was dit een tweede keer in een pousada waarbij we dit hadden ervaren).
Voor de rest: prima verblijf gehad!

Kamertip: junior suite
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 6 november 2017

Dear Customer,

Thank you very much for choosing to stay at Pousada de Beja, and for taking the time to post your opinion, as it helps us to get better. We take all feedback seriously and we hope to be able to welcome you again in a near future.

With kind regards,

26 september 2017 beoordeeld

Wat een mooie Pousada. We kregen een upgrade naar een suite en daar was helemaal niets mis mee! Uitzicht op de tuin, zeer ruime kamer met zithoek en een enorme badkamer. Van alle gemakken voorzien! Prima nachtrust gehad. Ontbijt is uitgebreid, je komt niets te kort.
smiddags langs het zwembad op een van de bedjes gelegen. Biertje en een Vino Verde (glas in een breed glas vol ijs om t koel te houden!) gedronken en heerlijk genoten!
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
Antwoord van management:Gereageerd 3 oktober 2017

Dear Guest,

Thank you very much for submitting your review about your stay where you share your experience at the Pousada de Beja.

Our biggest aim is to ensure memorable stays to all our dear guests, and your rewarding words are the best incentive for all the team.

Thank you very much for your contribution and recommendation.
We look forward to welcome you again.

With kind regards,

Pedro Lopes Pinto

30 juni 2017 beoordeeld

Bij ’t binnenkomen in de pousada , deze heeft een eigen toegangspoort naar private parking binnen de muren van het convento, stappen we de receptie binnen waar we vergast worden op een koel glas munt-water. De bediende verontschuldigt zich dat hij nog even kort weg moet met sleutels naar een vorige gast, maar spoedig terug zal zijn. Daardoor blijven we alleen in deze inkomhal die deel vormt van wat in dit klooster de kerk was. Het koele drankje – we komen uit de auto bij buitentemperaturen van 41° C- is te verleidelijk om er geen tweede van te nemen.
Eens de bediende terug geeft hij keurig uitleg en info. In deze pousada moet men zich bij het inchecken onmiddellijk een borg betalen via de credit card. Daarbij boekt men de afgesproken prijs voor reservatie vermeerderd met 25 € per persoon. Dat is een soort garantie voor mogelijke additionele kosten, consummaties enz. Blijkt aan ’t eind van ’t verblijf te veel betaald dan wordt het saldo terugbetaald. Zo niet volgt een bijkomende betaling. Is alles begrijpelijk en OK, maar toch laat het een spoor van wantrouwen na.

Het hotel zelf, een 13e eeuws Franciscaner klooster, biedt een eerder sobere indruk. Noemt men de orde der Franciscanen ook niet ‘minderbroeders ‘? Toch wijzen de brede gangen, vele zalen en bij-kamers op een exorbitante rijkdom. Kamerinrichting in de stijl van vervlogen eeuwen. Sobere, vlakke houten kastdeuren, dito vensterluiken. Kamers voldoende groot en ruim. Badkamer volledig met ligbad en regendouche en alle verbruiksartikelen. Badjas zou inbegrepen zijn maar dient wel gevraagd aan receptie. Mooie tuin met zwembad. Ligging aan één uiteinde van de stad terwijl kasteel, toren en kathedraal allen aan het andere eind liggen. Dat impliceert dus wel een wandeling, want parking vinden in deze stad is niet vanzelfsprekend. Zo’n 15 a 20 minuten enkele rit, brengt je voorbij alles wat hier te zien is.
De service laat een paar minpunten optekenen. Alhoewel uiterst vriendelijk en gedienstig (receptionist begeleidt ons zelfs naar de kamer) vallen er toch wat steken. Er wordt verteld dat er handdoeken voor het zwembad op de kamer liggen, maar niet dat er naar de badjas moet gevraagd worden. In de bar is geen personeel aanwezig. Wel een bordje: “ indien nodig bel receptie n° 9”. Wanneer ik dit doe zal men iemand sturen. Na een half uur bel ik terug. Dan komt er prompt een kelnerin. Ik bestel (en wijs daarbij op de prijslijst) een jaraf/fles espumante . Wat later brengt een kelner ons twee glazen schuimwijn. Hij begrijpt uit mijn reactie dat ik een fles wilde – in koelemmer- en zal deze spoedig daarna brengen. Natuurlijk speelt het verschil van talen. Maar indien de kelner de bestelling niet goed begrepen heeft, waarom niet om meer uitleg vragen ?

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Manager_saofrancisco, Gerente geral van Pousada Convento Beja, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2017

Dear 16 Ludo,

Thank you very much for choosing to stay at Pousada de Beja, and for taking the time to share your experience, as it helps us to improve our daily work.

I greatly appreciate your comments on our Pousada and services as we find both positive and negative feedback constructive to come up with ways to eliminate all elements of dissatisfaction and excel in meeting your expectations.

We are looking forward to welcoming you back in Pousada de Beja Historic Hotel.

Yours Sincerely,

General Manager