“Gezellig, lekker tafelen.”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met vrienden in de namiddag hier gaan eten. Toffe bediening,leuke sfeer en lekker eten. Wat willen we nog meer?
Zeker een aanrader!

3 oktober 2018 beoordeeld

Het vroegere oude caféetje was een schatje, vol leuke local people. De nieuwe versie versie is vast en zeker geslaagd. De beroemde garnaalkroketten zijn meestal goed. De vissoeo was iedere keer smakelijk en een treffer.
Ook een paar keer genoten van de gegratineerde oesters. Volhouden, mannen en dames. We hebben zulke adressen nodig! Je bent nog niet van ons af!

21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De place to be voor iedereen. Maar een beetje voorbij het mooie vriendelijke van weleer. Het business verhaal is meer aanwezig. Herpakken is de boodschap.

16 september 2018 beoordeeld

Goede service en lekker eten prijs kwaliteit.Aan te bevelen garnaal en parmesan kroketten.Ok het interieur klopt volledig met de omgeving.

16 september 2018 beoordeeld

Voor mijn verjaardag haD mijn vrouwke gekozen voor dit restaurant .Het was een goede keuze,hebben daar de kabeljauw gegeten en deze was super lekker.Bediening was ook goed.Kortom een aanrader.

Reizigers die 't Werftje bekeken, bekeken ook

Zeebrugge, West-Vlaanderen

In 't Werftje geweest? Deel je ervaringen!