Beoordeeld op 11 augustus 2019

goed gelegen en verzorgd hotel.propere kamers en badkamer.Goed ontbijtbuffet.Enkel de matras is een minpunt,deze was zeker aan vervanging toe.Hotel is goed gelegen voor zowel bezoek aan het strand als een Zeebrugge waar men lekker kan eten.

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 7 augustus 2019

veel lawaaihinder s morgens om 6 u al ; vechtende meeuwen ; glascontainer ; vrachtwagen die komt lossen ; verkeer op de achterliggende weg. Ontbijt was wel oke ; kamers ietwat verouderd ; zwembad was een pluspunt

Kamertip: kies een kamer met zicht op het zwembad ; daar is minder lawaaihinder
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2019

Ontbijt viet erg tegen , zelf je jus persen en zelf je ei koken . Weinig keus in brood en vleeswaren .geen verse melk (houdbare melk) . Savonds kun je nergens gezellig zitten en ook de bank op de kamer is dramatisch .rondom het hotel ook niets te doen dus uit noodzaak savonds maar vroeg naar bed .

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Styles Zeebrugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Beste gast,
Bedankt voor uw reactie.

Bedankt voor uw recensie. Het betreurt ons te moeten vernemen dat uw ervaring in ons hotel niet naar verwachting was.

Jammer dat het ontbijt niet aan uw verwachtingen voldeed. We noteren uw opmerkingen omtrent het ontbijt. S'avonds kunt u gezellig in onze bar iets drinken of relaxen in onze lounge.

Hopelijk mogen we u nogmaals ontvangen voor een betere ervaring.

Mevrouw Ann Bal, General Manager

Beoordeeld op 27 juli 2019

Alles goed aan dit hotel! We komen zeker nog een keer terug. Goed eten, heerlijke bedden en goede service van het personeel. We hebben heerlijk genoten van het zwembad. Bedankt voor een mooie mini vakantie.

Beoordeeld op 22 juli 2019

Leuk familiehotel met ruime kamers met terras, een verwarmd zwembad en voor maar 7,5 € pp extra kan je genieten van een lekker ontbijt.
Leuk adres op 1 km het strand van Zeebrugge en een goed alternatief voor de duurdere hotels van Knokke op 5 km.