“Leuk restaurant”
Beoordeling van Njord

Njord
Geclassificeerd als nr. 4 van 4 Dessert in Zeebrugge
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten maar de bediening is nogal chaotisch. Geen structuur in het management maar vriendelijk personeel. Mooi uitzicht op de plezier haven van Zeebrugge.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig zicht op haven Lekker eten
Correcte service personeel zeer gestresseer
Kwaliteit goed
Ingang niet goed aangeduid

Datum van bezoek: augustus 2019
7 september 2019 beoordeeld

Wij zijn op een drukke zaterdag avond met 4 een menu gaan eten .
Prijs / kwaliteit zeer correct
De bediening daar in tegen was ondermaats wel professionele obers maar met niks van motivatie of gedrevenheid .
Jammer voor de mensen in de keuken die super lekker eten serveren maar door de slechte zeer onpersoonlijke bediening hebben wij niks van fooi gegeven .
Tot 3 maal toe 2 maal iets moeten bestellen eer we het kregen wat zeer jammer was

6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker, degelijk, pretentieloos eten met superzicht op haven. Mooie wijnselectie.
Prijs/ kwaliteit correct.

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. Het uitzicht is prachtig en een unieke plek in deze buurt. Helaas laat de bediening veel steken vallen en werden we niet bediend zoals je zou verwachten.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Njord bekeken, bekeken ook

Zeebrugge, West-Vlaanderen

In Njord geweest? Deel je ervaringen!