“VAKANTIE”

Voeg deze dan toe!
Coco loco beachclub
Geclassificeerd als nr. 22 van 33 Restaurants in Zeebrugge
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijkheid deze tent!!! Geen gezeur als je niet ieder half uur een drankje besteld, lekkere koffie ook ijs koffie, sangria en fijne banken. De uitbaters zijn aller vriendelijkste of je nu iets aan de bar besteld of ligstoelen huurt ( die ook een schappelijke prijs hebben 20€ voor 2 stoelen en een parasol) ook leuke muziek al vindt mijn broer het een beetje te hard staan !!! Wij komen volgend jaar zeker weer terug

18 april 2018 beoordeeld

Gezellige ongedwongen ambiance,cocktails bien soigne,proper volk,een knabbeltje on de side..tis goed,houden zo.

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Coco loco beachclub bekeken, bekeken ook

Zeebrugge, West-Vlaanderen

In Coco loco beachclub geweest? Deel je ervaringen!