“Keurig”
Beoordeling van the blue lobster

the blue lobster
Geclassificeerd als nr. 11 van 33 Restaurants in Zeebrugge
Keukens: Belgisch, Vis en zeevruchten
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
6 februari 2018 beoordeeld

Keurige restaurant met goede bedienening en aantrekkelijke gerechten. Wel kan het kader beter. De verhouding prijs-kwaliteit stelt niet teleur.

28 januari 2018 beoordeeld

Ben hier geweest voor een zakenlunch, zeer vlotte bediening en heel lekker gegeten. Vergeet niet te reserveren;

26 november 2017 beoordeeld

The Lobster is geen restaurant maar een Welness om te eten , alles is er fantastisch vanaf het entreetje met het bordje garnalen tot de thé of koffie , super lekkere smaken met een bediening die alert vriendelijk en je een gevoel geeft van verwennerij
Daarvoor met je natuurlijk openstaan voor verfijndheid , rustig tafelen , pure verse smaken gepresenteerd op een bord die er uit ziet als een kunstwerk en vooral niet zoals de teleurstelling beschrijven die zouden beter naar quick of frietkot gegaan zijn , vreten is hier niet aan de orde , lekker tafelen en genieten als je dit in mind hebt dan ben je aan het juiste adres

29 oktober 2017 beoordeeld

Na stevige wandeling en zin in lekkere maaltijd komen we terecht in deze zaak. Mijn man eet als voorgerecht de gravadlax 'dikke plakken rauwe zalm met toefjes groene saus en een paar takjes dille, het trok er echt niet op. Ik had de garnaalkroketten die waren flets en zonder smaak, natuurlijk moest je de garnalen dan ook zoeken. Hoofdgerecht van mijn man was sliptongetjes' zijn commentaar was ze zijn echt smaakloos', ik had een pannetje met een stukje roodbaarsfilet met groentjes en 1 aardappeltje in 8 stukjes gesneden, het smaakte naar niets heb met de peper- en zoutmolen moeten bijkruiden om toch iets van smaak te hebben, het komieke was dat er nog een zestal kleine mosseltjes bijlagen die mijn aandacht trokken, het waren precies aliens (meteen foto getrokken natuurlijk, je weet maar nooit). Na het eten vroeg de gastvrouw of het gesmaakt had. Ik heb nog nooit zoiets gezegd maar nu was het er toch over,ik zei dat ik meer had verwacht (notabene voor 109 €) en vroeg of ze dit die in mijn bord nog lag een mossel noemde? Haar antwoord was 'het is wel allemaal op he' (ja, het zal wel zijn, binnenkomen om 12u30 tot 15u30, wij hadden wel honger ook he ) over de mosselen zei ze dit zijn speciale mosselen voor garnituur en jij kent er niets van, iedereen vind het lekker en ze was weg, tja zou er persoonlijk voor garnituur dan een echte mossel of een toefje peterselie bijleggen. Na haar commentaar heb ik dan maar over de rest niks gezegd en onmiddellijk de rekening gevraagd (dessert en koffie hebben ze in onze buurt ook)!

22 oktober 2017 beoordeeld

Gezellig kader en zeer attente, vriendelijke bediening. Royale porties die vakkundig bereid zijn met respect voor de verse basisproducten: de pure smaken blijven bewaard. Mooie wijnkaart. Prijs-kwaliteit een topper!

Reizigers die the blue lobster bekeken, bekeken ook

Zeebrugge, West-Vlaanderen

In the blue lobster geweest? Deel je ervaringen!