7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top locatie , vriendelijke uitbaters , alles tiptop in orde , comfortabele kamers , uitgebreid ontbijt , alles met veel plezier en passie aangeboden door de gastvrouw!Ideaal gelegen om mooie fietstochten te maken in de Westhoek en bezoeken aan Menenpoort Last Post in Ieper.

Verbleef: juni 2018, reisde met familie
5 april 2018 beoordeeld

Voor ons de eerste keer in deze B&B. De beste B&B die we reeds hadden. Prachtige en zeer ruime kamer (ook de andere trouwens want we kregen alle kamers te zien omdat we de enige gasten waren) met een heerlijk bed. Het ontbijt had alles wat je nodig hebt, niets ontbrak. Marjan en Chris zijn zeer vriendelijke en gastvrije mensen die steeds klaar staan en die je ook info meegeven over de streek en het verleden in de regio. De ligging, net buiten Ieper, is nog een pluspunt. Meer kan je echt niet verlangen .... Wij gaan zeker nog eens terug. Rudi en Linda uit Alken.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
29 maart 2018 beoordeeld

Het was ons eerste bezoek aan Hoeve 37, MAAR ZEKER NIET onze laatste, wij gaan ZEKER terug, reservatie voor een volgend verblijf is reeds gemaakt ipv van 4 dagen een volledige week !!! Bij Marjan en Chris voel je de warmte van 2 zeer lieve mensen.
Het ontbijt een klasse hotel waardig, kamers zeer netjes en goed ingericht.
Rosa en Gustave Zemst

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
16 februari 2018 beoordeeld

Omdat we onze eerste dag alleen waren, kregen we een rondleiding en bekeken we de mooie nette kamers. Marjan & Chris zijn lieve Westvlamingen die u graag met je uitstapjes een handje helpen. We hebben 3 keer ontbeten en het alles is kraakvers en vooral het is gevarieerd en zeker genoeg. We vonden geen enkel minpunt. Er kunnen ook fietsen gehuurd worden.

Kamertip: Eén kamer is geschikt voor mindervaliden!
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was weer af bij Chris en Marjan , goed geslapen lekker ontbijt en een hele lekkere barbecue bij twee super mensen. Wij komen zeker nog is terug. Dikke bedankt om ons zo te verwennen. Martine en Stephan uit Herent.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden