29 maart 2018 beoordeeld

Het was ons eerste bezoek aan Hoeve 37, MAAR ZEKER NIET onze laatste, wij gaan ZEKER terug, reservatie voor een volgend verblijf is reeds gemaakt ipv van 4 dagen een volledige week !!! Bij Marjan en Chris voel je de warmte van 2 zeer lieve mensen.
Het ontbijt een klasse hotel waardig, kamers zeer netjes en goed ingericht.
Rosa en Gustave Zemst

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
marjanc51, Eigenaar van B&B Hoeve 37, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Rosa en Gustave,
Heel erg bedankt voor de fijne beoordeling !!!
groetjes
Marjan en Chris !!!

16 februari 2018 beoordeeld

Omdat we onze eerste dag alleen waren, kregen we een rondleiding en bekeken we de mooie nette kamers. Marjan & Chris zijn lieve Westvlamingen die u graag met je uitstapjes een handje helpen. We hebben 3 keer ontbeten en het alles is kraakvers en vooral het is gevarieerd en zeker genoeg. We vonden geen enkel minpunt. Er kunnen ook fietsen gehuurd worden.

Kamertip: Eén kamer is geschikt voor mindervaliden!
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Bedankt voor de heel fijne beoordeling .
Groetjes
Marjan en Chris !!!

14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was weer af bij Chris en Marjan , goed geslapen lekker ontbijt en een hele lekkere barbecue bij twee super mensen. Wij komen zeker nog is terug. Dikke bedankt om ons zo te verwennen. Martine en Stephan uit Herent.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
12 oktober 2017 beoordeeld

Het is voor de tweede maal dat we er met een groep vrienden een weekend hebben doorgebracht. Het ontvangst was warm en joviaal. Je kan het niet beter verwoorden als je voelt je er thuis.

Propere kamers, uitgebreid ontbijt, je kan er goed relaxen, rustig een pintje, cava of iets anders drinken en met de kaarten of gezelschapsspelen u bezig houden.

Marjan en Chris leven voor hun B&B. Goede tips voor een etentje in de buurt.

Het blijft voor herhaling vatbaar als je in de streek bent, juist tijdig reserveren.

Theo & Agnes

Kamertip: De kamers zijn allen pico bello.
Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie B&B midden de open velden.
Hartelijke ontvangen door de gastvrouw Marianne, die bijna de benen van onder haar lijf loopt om de klanten te dienen. Goede uitleg over de bezienswaardigheden van de Westhoek. De kamers zijn buiten categorie wat betreft ruimte en hygiëne. Lekker ontbijt met een eitje voor de liefhebbers
Broodsoorten, fruit, kaas en charcuterie naar keuze. Marianne blijft steeds in de buurt om haar gasten te dienen. Af en toe komt haar echtgenoot Kris ook een handje toesteken. Leuk en vriendelijk koppel.
Wij komen binnenkort terug. 180 euro voor twee overnachtingen.
Meer dan zijn prijs waart !

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden