Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het was weer af bij Chris en Marjan , goed geslapen lekker ontbijt en een hele lekkere barbecue bij twee super mensen. Wij komen zeker nog is terug. Dikke bedankt om ons zo te verwennen. Martine en Stephan uit Herent.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 12 oktober 2017

Het is voor de tweede maal dat we er met een groep vrienden een weekend hebben doorgebracht. Het ontvangst was warm en joviaal. Je kan het niet beter verwoorden als je voelt je er thuis.

Propere kamers, uitgebreid ontbijt, je kan er goed relaxen, rustig een pintje, cava of iets anders drinken en met de kaarten of gezelschapsspelen u bezig houden.

Marjan en Chris leven voor hun B&B. Goede tips voor een etentje in de buurt.

Het blijft voor herhaling vatbaar als je in de streek bent, juist tijdig reserveren.

Theo & Agnes

Kamertip: De kamers zijn allen pico bello.
Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooie B&B midden de open velden.
Hartelijke ontvangen door de gastvrouw Marianne, die bijna de benen van onder haar lijf loopt om de klanten te dienen. Goede uitleg over de bezienswaardigheden van de Westhoek. De kamers zijn buiten categorie wat betreft ruimte en hygiëne. Lekker ontbijt met een eitje voor de liefhebbers
Broodsoorten, fruit, kaas en charcuterie naar keuze. Marianne blijft steeds in de buurt om haar gasten te dienen. Af en toe komt haar echtgenoot Kris ook een handje toesteken. Leuk en vriendelijk koppel.
Wij komen binnenkort terug. 180 euro voor twee overnachtingen.
Meer dan zijn prijs waart !

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 3 oktober 2017

Een warm en oprecht onthaal door de uitbaters. De kamer was groot en verzorgd. Veel lichtinval en mooi uitzicht over de velden. Meer dan voldoende parkeerplaatsen. We hebben voldoende tips gekregen over de bezienswaardigheden in de streek. Het ontbijt was overheerlijk: meer dan voldoende en afwisseling. Een echte aanrader!!

Kamertip: De klaproos is een mooie ruime kamer op het gelijkvloers
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 september 2017

Voor de 3de maal op rij genoten in de super B&B Hoeve 37.
Propere, gezellige kamer met een zeer verzorgd uitgebreid ontbijt waar gastvrijheid hoog in het vaandel wordt gedragen door de uitbaters Marjan en Chris.
De ligging is ideaal voor het bezoeken van Ieper en omliggende trekpleisters.
Hier is het puur genieten!

• Verbleef: september 2017, reisde met familie