Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooie B&B midden de open velden.
Hartelijke ontvangen door de gastvrouw Marianne, die bijna de benen van onder haar lijf loopt om de klanten te dienen. Goede uitleg over de bezienswaardigheden van de Westhoek. De kamers zijn buiten categorie wat betreft ruimte en hygiëne. Lekker ontbijt met een eitje voor de liefhebbers
Broodsoorten, fruit, kaas en charcuterie naar keuze. Marianne blijft steeds in de buurt om haar gasten te dienen. Af en toe komt haar echtgenoot Kris ook een handje toesteken. Leuk en vriendelijk koppel.
Wij komen binnenkort terug. 180 euro voor twee overnachtingen.
Meer dan zijn prijs waart !

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 3 oktober 2017

Een warm en oprecht onthaal door de uitbaters. De kamer was groot en verzorgd. Veel lichtinval en mooi uitzicht over de velden. Meer dan voldoende parkeerplaatsen. We hebben voldoende tips gekregen over de bezienswaardigheden in de streek. Het ontbijt was overheerlijk: meer dan voldoende en afwisseling. Een echte aanrader!!

Kamertip: De klaproos is een mooie ruime kamer op het gelijkvloers
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 september 2017

Voor de 3de maal op rij genoten in de super B&B Hoeve 37.
Propere, gezellige kamer met een zeer verzorgd uitgebreid ontbijt waar gastvrijheid hoog in het vaandel wordt gedragen door de uitbaters Marjan en Chris.
De ligging is ideaal voor het bezoeken van Ieper en omliggende trekpleisters.
Hier is het puur genieten!

• Verbleef: september 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 18 september 2017

Hoeve 37 ligt in een aantrekkelijk gebied, rustig en dicht tegen de stad. Perfecte uitvalsbasis voor sport en cultuur. Vroeger aankomen dan afgesproken zou ik afraden. De vlotte Marjan heeft ons heel duidelijk gemaakt dat dit niet kan gezien het vele werk in haar B&B, na deze uitleg begrijpen we dit zeer goed. Want Marjan doet alles zeer grondig, vanaf de aankomst tot het vertrek is het de perfecte gastvrouw. Voor rustzoekers is dit niet de juiste plek, maar voor mensen die houden van een familiale sfeer is het een aanrader. Het ontbijt is zeer goed! Marjan zorgde voor mijn glutenvrij brood en alles is heerlijk vers. Terwijl Chris de eitjes bakt loopt Marjan permanent de gasten te bedienen en te behagen, niets is teveel voor haar! Het ontbijt wordt geserveerd aan 1 grote tafel. Praten met de andere gasten is dan ook wel leuk. Er werd gelachen en tips uitgewisseld. De Korenbloem was een rustige kamer met groot terras. Het bed is goed, de kamer ruim en zeer netjes.
Hoeve 37 is voor ons voor herhaling vatbaar.
Tania uit Hasselt

Kamertip: Overal is het rustig in deze B&B
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 september 2017

Bij de kennismaking heb je 't gevoel welkom te zijn.Marjan is een lieve gastvrouw en Chris een vlotte prater waarvan we leerden hoe je 'n steak of spiegelei bakt.We voelden ons hier echt thuis.We komen zeker terug, dat is zeker! Jo & Etienne uit Sint-Niklaas

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner