Beoordeeld op 4 december 2017

We gingen er zondag ontbijten.
Uitgebreid assortiment: brood, stokbrood, pistolets, ontbijtkoeken, yoghurt, fruit, confituur, warme chocolademelk, koffie, thee, fruitsap, ontbijtgranen, peperkoek, choco, gekookt eitje, ...
Zeer vriendelijke bediening
Prachtige, gezellige, rustige locatie

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 7 november 2017

Kamer in de nieuwbouw was ruim, licht en netjes
Bed van goede kwaliteit
De badkamer niet erg groot maar wel met bad
Het ontbijt in het oude gebouw was genoeg uitgebreid en lekker
Supergoed gelegen om Ieper, de Menenpoort en musea te bezoeken
Voor mensen die van pretparken houden, Bellewaerde ligt in de tuin

Kamertip: Wij hadden een kamer in de nieuwbouw. Aan de straatkant maar dat stoorde bij ons niet
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 9 oktober 2017

Wij verbleven in de nieuwbouw, kamers zijn ruim genoeg maar de bedden waren voor ons niet goed, het bad was veel te smal, jammer dat hier op bespaart werd. Ontbijt is standaard , kamers aan de straatkant lawaaierig.

Kamertip: Niet toegankelijk voor mindervaliden
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 18 mei 2017 via mobiele applicatie

Ik had een kamer voor vier personen gereserveerd. Tot onze grote verrassing kregen wij een geheel appartement tot onze beschikking in het nieuwe gebouw. Tip Top in orde en heel veel ruimte voor de kinderen! Het ontbijt is beperkt qua keuze maar zeker in orde. Een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 6 maart 2017

geslapen in het "oude gedeelte van het " kasteel. vriendelijke bediening. kamer oud maar goed. veel te ontdekken in de tuin van dit kasteel aangaande de verschrikkelijke oorlog 1914-1918. ook zeker het naastgelegen museum bezoeken. is de moeite waard.

Datum van verblijf: mei 2016