“Ieper en WO I”
Beoordeling van De Fonderie

De Fonderie
Geclassificeerd als nr. 20 van 127 Restaurants in Ieper (Ypres)
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 september 2017 beoordeeld

Zaterdag avond met 6 vrienden.
Ruime kaart, we hebben smakelijk gegeten! Het bier bij het konijn (perfect en ruim voldoende) was echter ondermaats getapt (geen de minste schuimkraag). Moeten dringend bij Rodenbach "op de koffie" voor opleiding. Een tweede tegenvaller: een lawaaierige groep naast onze tafel.

Schrijf een beoordeling

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker, mooie setting en gezellig zitten. Prijs kwaliteit ok en zeker genoeg op het bord, je gaat niet met honger buiten

29 augustus 2017 beoordeeld

De Fonderie is een echte aanrader.
Wij hebben al eerder twee maal proberen te reserveren op een zaterdagavond maar er was telkens geen plaats. Tijdig reserveren is zeker aangeraden.

We waren heel aangenaam verrast van De Fonderie. De service en bediening is heel vlot. Het personeel is uitstekend op elkaar afgestemd.

Bij de aperitief krijg je drie lekkere hapjes.
Als hoofdgerecht koos ik voor de gegrilde tonijn met sojasaus en tagliatelle. Heerlijk! Een groot stuk vis met een bord vol lekkere groenten.
Mijn partner koos voor de kabeljauw met risotto en was ook heel tevreden.

De Fonderie zit in een iets hogere prijsklasse t.o.v. de meeste restaurants in Ieper maar voor deze lekkere keuken betalen we graag iets meer.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader ! Zeer vriendelijk onthaal en bediening. Verzorgde en lekkere hapjes bij aperitief. Zeer lekkere gerechten : originele kaart, zeer smaakvol en goed afgekruid.
We komen zeker terug.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een oud pand die aan de binnenkant een moderne make over kreeg met een lounge toets. Super vriendelijke en vlotte bediening. Het eten was uitstekend. Ook voor onze vegetarier was er voldoende keuze. Het vegetarisch wachtbordje was een mooi alternatief op dat van ons. Hier komen we zeker terug.

Reizigers die De Fonderie bekeken, bekeken ook

Ieper (Ypres), West-Vlaanderen

In De Fonderie geweest? Deel je ervaringen!