“Een aanrader”
Beoordeling van De Fonderie

De Fonderie
Geclassificeerd als nr. 17 van 129 Restaurants in Ieper (Ypres)
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader ! Zeer vriendelijk onthaal en bediening. Verzorgde en lekkere hapjes bij aperitief. Zeer lekkere gerechten : originele kaart, zeer smaakvol en goed afgekruid.
We komen zeker terug.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een oud pand die aan de binnenkant een moderne make over kreeg met een lounge toets. Super vriendelijke en vlotte bediening. Het eten was uitstekend. Ook voor onze vegetarier was er voldoende keuze. Het vegetarisch wachtbordje was een mooi alternatief op dat van ons. Hier komen we zeker terug.

30 juli 2017 beoordeeld

Hier zit passie in de zaak -> ik ben echt fan!
Geweldig interieur vriendelijke, vriendelijke en klantgerichte zaakvoeder -> hier hoef je niet te twijfelen :-) dus boek maar je tafeltje!!

16 juli 2017 beoordeeld

Meerdere malen gedineerd en alles ok. Wee je gebeente als je in volle discretie een opmerking maakt dat er iets niet in orde is zoals je dat gewoon bent bij hen. Je krijgt niet eens een excuses aangeboden en de rekening wordt op een zeer onbeleefde manier op tafel gedropt.
Dit is niet echt een klantvriendelijke manier van doen.
Of we nog terug zullen gaan ????
Zo behandel je geen reguliere klanten.

15 juli 2017 beoordeeld

Een oud fabrieksgebouw, omgetoverd tot een goed volzet restaurant. Vriendelijke & vlotte bediening, lekkere keuken, rustige akoustiek, proper - en net voldoende parkeerplaats buiten. Enkele minuten van de markt. Een aanrader !

Reizigers die De Fonderie bekeken, bekeken ook

Ieper (Ypres), West-Vlaanderen

In De Fonderie geweest? Deel je ervaringen!